Sitte infoa pyörästä ja siihe asiaan:
Elikkäs kysees on 1996 vuosmallia oleva (eli rotax 123 koneelline) räsä joka on toinen tämmöne itsellä (toinen vuosmallia 2001), ei mikään uusi mut kauniimpi ku munaperä ja tehokkaampi ku uusimmat:D Itse ostin tän sähkövikasena varaosiks tän vuode kevääl, mut sit päätettii korjata vika ja se selviski aika pikasesti ja saatii pyörä ajoo.
Vireinä tuolloin oli pelkästää arrowin putki (eli kurilaippa kiinni ja vakiokaasari mutta piikkiä silti sai otettuu hyvi), mutta eihän se menoa haitannut ja huiput kerättii mittarii se 155 _5_ vaihteen alussa (kurilaipan takii ei pahemmi jaksanu isommil vaihteil 17/39 väleil ) elikkäs oikeeta nopeutta jotai 135-140, ja sanottakoo et katulaiska sm husse jäi tulemaa kiihytykses ku kolmoselle pääsin vetää...
Noh kesän se toimi ihan hyvin mut sit kouluje alu jälkee nii motaril ekan kerra sammu eikä käynnistyny enää ja siin sit mietin hetken et mitäs helvettii ja starttii painoin ja käyntii lähti mut ei kierroksia saanu. Katoin sitte tulpan ja aika schaibelia kipinää anto ja vaihoin sen ja hyvin taas toimi (tulppa oli jo nii vanha etten alkanu epäilee mitää muita vikoja). Sitte joku viikko tosta heitin raven ja 34mm kaasarin kiinni mitkä oli lojunu tallis toises räsäs kiinni. Nooh sen 2km kesti sitä tt iloa ja vinkumaa kunnes kiihytykses leipasee kiinni ja siihe jäi se matka ja kaiken kruunaa se et avain katkes virtalukkoo Sitte kevari kotia ja purkamaa katteita et siirtää toho toisee räsään mikä on -01 vuosmallia (munaperä on liia ruma et kehtaan ajaa) ja loppuvuos meniki sit tol uuemmal räsäl vanhemman katteilla. Niin ja sitte ku ruvettii pikasesti katsastaa vikaa nii havaittii tuorevoiteluletkun olevan tyhjä mut tankki täyn öljyy nii eikös se oo hajonnu ja siin aikalail se syy mikä leipomisen aiheutti !
Alkuperäset kuvat on hävinny joten niitä ei ole. Muokattu: 22.7.2013
Sitten jotain tehtävää mitä pitää saaha tehtyy
Etupumppuje stefat vaihtoo Done
Uus pytty Done, ja leipo
Katteet maalautettuu Done
Moottori maalautettuu ei jaksa
Jotku etuvalot (saa ehottaa !) Done
Jotkuu hyvät peilit Done
Sähköje patenttie korjaamista Liittimet huonos kunnos mut pahimmat korjattu
takavalo vaihtoo Done
Arrow maalautettuu Done
Rave korjautettuu Done
Perä korotettua ja joteki keulaa laskettuu mutta miten ? Done
Joku mittaristo pitää hommata kun ei tuo vanhanmallin mittari mene mitenkääperi kauniisti Pelkkä lämppäri, mut Done
Ketjut ja rattaat vaihtoo Done
(vanteet tulee uudemmasta räsästä ja kolmipuolat menee 2001 vuosmallisee) Done
Etujarrusatuloiden vaihto tai pitää yrittää korjata tuo alkuperäne, kun aina jää hetkeks viel laahaamaa ku jarruttaa Done
Alakatteiden osto ja maalaus Done
Siin on jo jotai alkuu, mut eiköhä siit jotai puutu mutta ei sen anneta haitata.
Virejä tulee olemaa:
? Polini 154cc (pitää kattoo saako mistää hyvää hintaa) ? Ei tule
Arrowin tehari ja joku toine änkkä tai lyhennetty Aprilian tehari, rinon änkällä
Rave 1 Done
34mm Lortto Done
joku hyvin osaava räsän korjaaja tms. voi kertoa mitkä olis parhaat välit 125cc ja mitkä polinille Huiput pitää olla +140km/h Väleinä 15/39
Tässä illan ja yön aikana päästin gimp taitoni valloilleen (niin mitkä taidot ?) ja väsäsin jonku mallin millä värillä teen ja minkänäköne suunnillee tulossa !
Eli mustaa ja keltaista tulossa, kahellaa jaksanko iha jonneks vetää ja rockstar tarrat kiinni kun värityskin sen mukaista (ja jos jotai ulinaa on väristä nii piä asia omana tietonas ja rakenna oma räsäs ja maalaa yksinäs, pääasia et minä tästä tykkään ja keltamusta moottoripyörä on vaa miun mielee ! )
Vinkkejä saa antaa ja mielipidettä! Tämä tosiaa eka kunno projekti nii älkää ihan tuhoon tuomitko jos alotustekstiki feilas. Tekemistä myös verottaa tyttöystävä sun muut asiat, mut kyl tää etenee kesän alkuu valmiiks ainaki toivotaan niin