Harkkaluvat sain, parisen viikkoa ajelin ja sitten raksahti.
Kiertokangen alapäänlaakeri, mäntä, männäntapin laakeri sekä sylinteri rytäkässä läjäksi uloa.
Pyörä myytiin "täysin rempattuna" "tunti ajettuna" yms kusetuksia käyttäen. Itsehän en ajanut pyörällä kuin sen 20h tietenkin sisäänajot mukaan lukien. Loppuunajettuja juttujahan sieltä sitetn löyty. Konehan ei ostotilanteessa ääntänyt. ja toimi PA-säädintä lukuunottamatta mainiosti. Ongelmittahan ei alkujaan tosiaan säästytty. mm neulaventtiili oli uusittava, pa-säätimen haarukka ei ollut alakerrasta tulevassa "tapissa" ja mm säädötkin kurottelivat mettiä..
Eilettäin uudet osat tilailin, wisecon kampuraa, budracingin mäntää, sx:n sylinteriä yms tilpehööriä tulossa, jos alkas niitä heposia löytymään
vielä semmoinen to do - lista:
-Koneen remppaus (sx kampiakseli, sx sylinteri, sx mäntä)
-smoto-crimecojen sovittelu
-katesarjan päivitys uudemmaksi (2006 vuotisiksi, tankki sekä putsariboksi täytyy vaihtaa)