Käytiin 24.8 hakemassa derbi keskeltä metsää jostain Mäntsälän kieppeiltä, ennen pyörinyt muistaakseni jossain kouvolan seudulla (joku voi tunnistaa katteista). Entinen omistaja oli siis onnistunut leikkauttamaan yläkerran oikein huolella kasaan. Vaikkakin pyörästä ehjä kone puuttuikin olin erittäin tyytyväinen kauppoihin. Derbiin on joku joskus tehnyt uniikit takasivukatteet lasikuidusta jotka istuu todella nätisti hussen lipan kanssa, löytyy multa myös vakiotakakatteetkin mutta en niitä kyllä kiinni laita. Mittarissa on 12tkm jonka luulen todella pitävän paikkansa jos katsoo rungon ynm. osien kuntoa. Vuosimallihan on -06, löytyy uudet renkaat , fättistä, Hp master (lähtee kyllä vaihtoon). ynm. ynm. Ja sain siis pyörän Todella halvalla, en olisi muuten sortunut enää kevareihin koska tallista löytyy jo autokin.
Nyt jos JOLLAIN on tarvetta/kiinnostusta ja haluaisit uniikin (ehkä 250cc?) derbin, niin voidaan räätälöidä tästä ostajan mielen mukainen, Alan tästä kuitenkin rakentamaan oman mieleni mukaan samantien aina kun on aikaa tallissa puuhastella. Tarkoituksena olisi saada täysin kuntoon syyskuun aikana!
Suunnitelmissa on omassa mielessä ainakin yksitoikkoinen MATTAMUSTA! jätän siis rungon swingin sekä vanteet tuollaisiksi. Tiedän että jakaa mielipiteitä ja useimpien mielestä huonoin mahdollinen värivalinta. Mulla on ollu näitä värikkäitä pyöriä jo niin paljon että haluan jotain massasta erottuvaa. Ja luultavasti olen tähän 250cc koneen ostamassa jos en jostain saa halvalla 125cc nelitahti konetta, tai yläkertaa tuohon mukana tulleeseen yamahan alakertaan.
Vähän vaikea tässä on alkaa selittämään sen enempää, mutta löytyy jo täydet visiot mitä tulen pyörälle tekemään.
Tässä kuva lähtökohdasta sekä katesarjasta. Katteista tosiaan revin teipit pois ja maalaan mattamustaksi.