Eli aloittelin tuossa sepon 12 tonnin huoltoja, ja sen takia otin koneen irti ja ajattelin alkaa talven aikana säätämään tästä vähän katu-uskottavamman näköistä samalla, kun piti sen verta purkaa tuota laitosta, että sen koneen sai huitsin helevettiin. Tarkoituksena olis laittaa peräkatteet ja valot kokonaan uusiks (joku enskan takalippa jarruvalolla taakse ja muutaman sentin koropala perään) ja teen itse putken josta tulisi muuten samanlainen kuin vakioputkesta, mutta ei tietenkään katalysaattoria ja alkukäyrästä tulloo selvästi avarampi, että ei ala kuristeleen
. Lisäksi putki olisi tarkoitus vetää suoraan perästä pihalle isompien seppojen tapaan (tavaratilaa pienennetään) ja lokari tulee matalammalle jotta saan putkelle tilaa. Änkkä laitetaan 20 senttiä ennen putken loppua, jotta se jää katteiden sisään (teen vapaastihengittävän änkän itse ja tungen sinne vähän villaa, ettei äänet tuu ihan liian koviks
) ja putken pään pitäisi tulla pihalle kilven yläpuolelta. Eteen väännän alumiinipellistä katteet silleen, että syyläri jää kokonaan näkyviin katteiden ulkopuolelle ja konetta ei ole mahdollista nähdä ollenkaan irrottamatta katteita (katteet vedetään edestä yhteen silleen, että kaikki paska ei lennä koneeseen niinkuin vakiokatteiden kanssa ja konetta ei näy sieltäkään päin).
Eteen tulee samaten polisportin mmx maski, h4 polttimo ja koson mittari sekä fatbar tanko kunhan saan ensin vähän säästeltyä rahoja siihen. Johdotukset menee samaten peräpäässä todennäköisesti vähäsen uusiks, kun ne tulee vähäsen tielle aina joka käänteessä.
Mutta tosiaan peräpään ratkaisuja katteiden suhteen voi antaa mulle tähän, kun itsellä ei ole vielä tarkkaa visiota tuon perän suhteen (muuten kuin tuon putken kanssa).
Purkukuvia löytyy
Irrotettu takalippa
Muutama lisäkuva löytyy mun galleriasta jos kiinnostaa kattoo
.
Tavaroitten hommauslista:
Alumiinilevyä katteisiin: EI OLE
Pakoputken tekotarpeet: EI OLE
Polisportin maski: ON
Joku fatbar tanko ja kiinnikkeet: EI OLE
Koson mittari: EI OLE
Uusi isompi kone (näillä näkymin KTM lc nelosesta) EI OLE