Ensimmäistä kertaa otin itselleni ktm projektin.
Pyörä on suomessa todella harvinainen ktm gs 125 vm 1994.
Myyjän mukaan pyörä lähtee käyntiin mutta kierrokset nousevat ja lopulta sammuu. Pyörään oli ennen myyntiä vaihdettu isompi mikunin kaasari. Alkuperäinen on dellorton. Myös isompi pytty kuulemma vaihdettu. Alkuperäiset osat tulivat mukaan.
Takajarru ei oikein liiku mihinkään siinä on joku tukos. Etujarru pirettu ja osat mukana mutta ovat todella likaiset vaativat kunnon puhdistuksen. Etujarrylevy ruosteinen saa nähdä mitä sen kanssa tehdään. Myös magneeton koppa puuttuuu mutta se on jo tilattu.
Rupesin tutkimaan kaasari ja pyttysysteemejä mistä kierrosten nousu tyhjäkäynnillä voisi johtua. Vaihdoin orkkis kaasarin takaisin koska mikuni oli liian kookas ja otti runkoon pahasti kiinni. Käynnistäessä jostain sylinterin lähettyviltä tuli nestettä ulos. Näytti tulevan kiinnityspultin kohdalta. Tähän vaiheeseen päästy ja homma jatkuu.
Katteet ovat huonossa kunnossa ja pinttynyttä likaa paljon. Paitsi uudet maski ja etulokari. Katteiden malausta olen harkinnut. Myös tarrasarjan hankkiminen kävi mielessä.
Pyörän on siis valkokilpi rekisterissä jotta montuille pääsee ajellen.
pyörästä olisi tarkotus tehä tehokas ja näyttävä menopeli!
Laittakaa ihmeessä kommentteja ja ehotuksia!! Avut ovat aina tarpeen.
Pyörä on suomessa todella harvinainen ktm gs 125 vm 1994.
Myyjän mukaan pyörä lähtee käyntiin mutta kierrokset nousevat ja lopulta sammuu. Pyörään oli ennen myyntiä vaihdettu isompi mikunin kaasari. Alkuperäinen on dellorton. Myös isompi pytty kuulemma vaihdettu. Alkuperäiset osat tulivat mukaan.
Takajarru ei oikein liiku mihinkään siinä on joku tukos. Etujarru pirettu ja osat mukana mutta ovat todella likaiset vaativat kunnon puhdistuksen. Etujarrylevy ruosteinen saa nähdä mitä sen kanssa tehdään. Myös magneeton koppa puuttuuu mutta se on jo tilattu.
Rupesin tutkimaan kaasari ja pyttysysteemejä mistä kierrosten nousu tyhjäkäynnillä voisi johtua. Vaihdoin orkkis kaasarin takaisin koska mikuni oli liian kookas ja otti runkoon pahasti kiinni. Käynnistäessä jostain sylinterin lähettyviltä tuli nestettä ulos. Näytti tulevan kiinnityspultin kohdalta. Tähän vaiheeseen päästy ja homma jatkuu.
Katteet ovat huonossa kunnossa ja pinttynyttä likaa paljon. Paitsi uudet maski ja etulokari. Katteiden malausta olen harkinnut. Myös tarrasarjan hankkiminen kävi mielessä.
Pyörän on siis valkokilpi rekisterissä jotta montuille pääsee ajellen.
pyörästä olisi tarkotus tehä tehokas ja näyttävä menopeli!
Laittakaa ihmeessä kommentteja ja ehotuksia!! Avut ovat aina tarpeen.
Viimeksi muokannut Semiolli päivämäärä 16.7.2014 1:08, muokattu yhteensä 1 kerran