Tuli käytyä hakemassa tuollanen crm -92 kilvellinen peli.
Pyörä tuli käytännössä rungon osia lukuunottamatta laatikoissa talliin Pyörä oli 4 vuotta seisonut edellisellä omistajalla tallin nurkassa lohkon halkeamisen myötä joten ruostetta ja paskaa on pyörässä enemmän kun laki salli. Muoviosat ja sähköt aika nuhjusia ja kuluneita. Nyt olis tarkotus ehostaa pyörä uudenveroiselle tasolle.
Ajattelin pitää pyörän ulkonäöltään vanhanliiton enskan näkösenä. Enskoille siis kunnon nappulat ja pitää pyörän ulkonäön pelkistettynä mutta yrittää saada siitä myös kohtuu tyylikkään näköisen.
Pientä ajatusta millasena pyörän ulkonäön meinasin pitää
Kone on lohkon halkeamaa lukuunottamatta aika hyvässä kunnossa. Edellinen omistaja oli tehnyt 500km ennen pyörän hylkäämistä remonttia.
500km sitten laitettua:
-uusi sylinteri- ja mäntäsarja
-uusi kytkin
-jarrulevy taakse ja jarrupalat molempiin
-keula huollettu
-koko pa säädin uusittu
-gianellin änkkä
Yläkerta on siis kunnossa mutta tälläsia ajatuksia itelle tuli ainakin mitä pyörään ajattelin laitella:
-ehjä vasen lohko nsr mallista
-alakerran laakerointi
-rungon hiekkapuhallus ja pulverimaalaus (musta)?
- sähköt vetää uusiks
- ketjuratas paketti
-250 95vm ktm usd keula löytyy ylimääräsenä niin mahollisesti se kiinni, jos ei niin mustat pumpunsuojat harkinnassa vanhaan keulaan
-myös koson mittaristo löytyy niin harkinnut sen virittämistä tähän
Näillä nyt jos ainakin liikkeelle lähtis. Tänään riisuin jo pyörän lähes kokonaan, jotta pääsee maalaukseen kenties jo ensi viikolla. Ajatus olisi siis että pyörästä tulisi väreiltään musta punainen. Katteet meinasin maalauttaa hondan punaisiksi ja muutaman tarran laittaa, en tarrasarjaa kuitenkaan.
Tuli purettua pyörä jo kokonaan osiin ensimmäisenä iltana.
Pyörä tuli käytännössä rungon osia lukuunottamatta laatikoissa talliin Pyörä oli 4 vuotta seisonut edellisellä omistajalla tallin nurkassa lohkon halkeamisen myötä joten ruostetta ja paskaa on pyörässä enemmän kun laki salli. Muoviosat ja sähköt aika nuhjusia ja kuluneita. Nyt olis tarkotus ehostaa pyörä uudenveroiselle tasolle.
Ajattelin pitää pyörän ulkonäöltään vanhanliiton enskan näkösenä. Enskoille siis kunnon nappulat ja pitää pyörän ulkonäön pelkistettynä mutta yrittää saada siitä myös kohtuu tyylikkään näköisen.
Pientä ajatusta millasena pyörän ulkonäön meinasin pitää
Kone on lohkon halkeamaa lukuunottamatta aika hyvässä kunnossa. Edellinen omistaja oli tehnyt 500km ennen pyörän hylkäämistä remonttia.
500km sitten laitettua:
-uusi sylinteri- ja mäntäsarja
-uusi kytkin
-jarrulevy taakse ja jarrupalat molempiin
-keula huollettu
-koko pa säädin uusittu
-gianellin änkkä
Yläkerta on siis kunnossa mutta tälläsia ajatuksia itelle tuli ainakin mitä pyörään ajattelin laitella:
-ehjä vasen lohko nsr mallista
-alakerran laakerointi
-rungon hiekkapuhallus ja pulverimaalaus (musta)?
- sähköt vetää uusiks
- ketjuratas paketti
-250 95vm ktm usd keula löytyy ylimääräsenä niin mahollisesti se kiinni, jos ei niin mustat pumpunsuojat harkinnassa vanhaan keulaan
-myös koson mittaristo löytyy niin harkinnut sen virittämistä tähän
Näillä nyt jos ainakin liikkeelle lähtis. Tänään riisuin jo pyörän lähes kokonaan, jotta pääsee maalaukseen kenties jo ensi viikolla. Ajatus olisi siis että pyörästä tulisi väreiltään musta punainen. Katteet meinasin maalauttaa hondan punaisiksi ja muutaman tarran laittaa, en tarrasarjaa kuitenkaan.
Tuli purettua pyörä jo kokonaan osiin ensimmäisenä iltana.
Viimeksi muokannut Semiolli päivämäärä 20.4.2015 22:31, muokattu yhteensä 1 kerran