Ostelin tuossa tyhmyyspäissäni Apikan vaikka autokortti jo löytyykin... Hauskahan sillä oli ajella mutta mitä helvettiä Ilmavirtausta helpottavia muovikatteita pitämään moottorin edessä kun tehoa ei ole kuin ~30hp -.- Joten tehdään tästä ensimmäinen oma fighteriprojekti. Ja joskus jos myymään innostuu niin löytyypähän hyvät dokumentit että mitä tehty ja milloin tehty.
Mutta asiasta kukkaruukkuun:
Aprilia on varustettu, TT-putkella, TT- setillä kaasarissa, mutta sitten on kuitenkin kurilaippa alhaalla. Raveja ei oikein ole löytynyt sopivaan hintaan käytettynä joten tekastaan korokerengas sinne jotta edes yläkierroksilla saisi täydet tehot käyttöön. Nyt kulkee n.120- 130kmh. Itse pyörässähän ei vikaa ole. Vetästään ylimääräiset osat hittoon ja alettaan rakentelemaan uutta tilalle, Ensin kasataan vakio kiiltävällä rungolla, mutta jos ei tyyliin sovi niin selvitellään alumiinin maalausta jotta rungon voisi mustaksi vetästä.
Tuossa Oman pääni ideaa selventämään teidän päätänne:
https://www.dropbox.com/s/39c7mojsybkd960/Streetfighter%20Rs%20125.png?dl=0
Tehtävää:
-Tuplavalo
-Perän muotti ja kuidutus
-Änkän viimeistelyä
-Uuden mallin räsän alakate
-Vanteet, tankki ja perä mustaksi (vaiko mattavihreä?)
-Runko ja swingi hyvällä tuurilla mustaksi pulverissa. Miten kallista lystiä tämmöinen alun maalaaminen on? Kuulemma jokin paskanhajuinen primeri pitäisi laittaa pohjille?
-Fatbar-tanko ja kiinnikkeet
-Takahäkin modaus
-Ravea saa myös tarjota, pyörässä valmiina kaapeli, solenoidi ja boksi. Voin myös myydä niitä tarvitsevalle
! Kertokaa teidän mielipiteenne maalin suhteen ja tuosta alumiinin maalauksesta. Perän muotti ja tasoittelun ei pitäisi tuottaa ongelmaa, mutta vielä on hakusessa että mitä tarkalleen tarviaa hommaan? Hartsit, kovetteet ja matot? Löytyykö kaikki Biltemasta?