
Eli liikatahtinen wr tuli myytyy viime vuoden heinä-lokakuussa ja mauto hommattua tilalle.. noh.. oli sitten sellane fiilis että nyt jotai puuttuu..

ULKONÄKÖ
-Runko hiekkapuhallutetaan ja pulverimaalataan RAL5002-siniseksi
-Vanteet, takahäkki ja takahaarukka ruiskulla erittäin syvän mustaksi (takahaarukka on jo musta mutta todella huonossa maalissa ja haalistunut)
-Kaikki katteet hiotaan ja uudelleenmaalaus myös erittäin syvän mustaksi
-Wr hussen takakatteet (myös syvän mustaksi)
-Joko racetech smotolokari tai wr hussen enskalokari
-Keulaan tietenkin hiilikuituteipit ja t-palat kiiltäväksi
-Uusi musta korkealla taivutuksella oleva fatbar-tanko ja uusi mittaristo
-Kaatumatapit
-Alumiiniset käsisuojat
-Pikkuosia mustaksi: jalkatapit, jarrusylinterit, jarrulevyjen keskiosat yms.
-kumimaalilla mustiksi harmaita osia: mms. Underi, akkuteline ja iskarinsuojalätkä
TEKNIIKKAAN TULOSSA
-144cc sylinterisarja hilppeineen
-V-force 3 läppärunko
-36mm tai 38mm mikuni TMX kaasari
-Husqvarna cr/wr imuhilppeet
-Dep kokoputkisto lyhennetyllä änkällä
-Tietenkin koneremppa: uudet laakerit, stefat, tiivisteet ja uus kiertokanki
-uusi vaihdeakseli koska vanhasta oli boorit aivan paskana..vaihdepoljin lähestulkoon heilui edestakas..
-Kytkimeen uudet levyt ja jouset (myös kytkinkruunun viilaus tasaiseksi koska oli kulunut pienet portaat siihen)
-tasapainoakselin poisto
-myös mekaanista pakoaukonsäädintä mietitty jos ei ole liian monimutkainen ja kallis operaatio..
EDIT: muokkasin tollasen kuvan minkä näkönen tästä olisi tulossa...


Sellasta..


-quumotus