http://www.derbi.com/int/index.php?o...161&Itemid=321
Tehään nyt tällekkin oma topiikki kun ei sitä enään täältä löytynyt.
Eli 010 tullut derbin nelitahtisella koneella varustettu piikki. Nyt olen ajanut noin 2000km pyörällä ja täytyy kyllä myöntää, että ruiskuna tämä olisi parempi kilpailia yzfr vehkeelle, koska ainakin oma kaasari on temppuillut ja mennyt tukkoon jo 3 kertaa + sammuu aina sillontällöin kierrosten laskiessa yms. pientä hämminkiä. Omasta vehkeestä 2000km kohdalla meni öljykello jumiin ja näytti öljynpaineen valoa kokoajan. Takuuhuollossa korjasivat simppelisti ottamalla koneen oikeelta puolelta kellon irti ja putsaamalla sen. (vinkkinä siis niille kenellä tekee samaa, ei kannata viedä huoltoon kun saa itte noin 5minuutissa homman tehtyä).
Alkuperäiset rattaat ja ketjut ovat pahinta derbilaatua mitä löytyy, venyy valehtelematta viikossa siihen kuntoon, että ne tarvis kiristää + takaratas kuluu sitämyöten nopeammin. Omalla laitteella nyt ajettu 3600 ja ketjut ja rattaat ovat vaihtokunnossa.
Koneessa ei muuten mitään vikaa, mutta vaihteet saisivat mennä silmään vähän paremmin, tuntuu että toi mekanismi tossa jotenkin estää vaihteen kunnolla silmään menoa hitaissa vauhdeissa.
Muuten hyvä ja tukeva laite, toi 40mm USD keula kyllä tasaa menoa ja tuntuu että 120kmh vauhdeissa vois tehä vielä u-käännöksen. Huippuja laite kerää mittariin noin 120kmh muna-asennossa ja alamäkeen rajoitin nappaa 128kmh'ssa. Katteiden ruuvit tykkää löystyä ja irtoilla itsekseen ja takana istujan penkin ruuvi löystyy tärinästä, penkin alla olevan ilmanputsarikotelon ruuvit myös löystyvät tärinästä eli suosittelen kaikille ruuvilukitetta jokaiseen ruuviin ja mutteriin.
Tuosta ilmanputsarikotelon ruuvien löystymisestä myös johtuu sitten se, että täyskaasulla kone pätkii ajossa (saa liikaa ilmaa kotelon reunojen välistä) eli kattokaapa se ilmanputsarinkotelon kansi ennen kuin viette huoltoon yms.
Mittari on monitoiminen ja valaistu hyvin selkeä ja sopivan kokoinen. Ohjekirjasta löytyy kaikki siihen liittyvät toiminnot ja vipstaakkelit.
Ajoasento on hyvinkinpitkälti niinkuin yzf-r yamahassa.
Tehään nyt tällekkin oma topiikki kun ei sitä enään täältä löytynyt.
Eli 010 tullut derbin nelitahtisella koneella varustettu piikki. Nyt olen ajanut noin 2000km pyörällä ja täytyy kyllä myöntää, että ruiskuna tämä olisi parempi kilpailia yzfr vehkeelle, koska ainakin oma kaasari on temppuillut ja mennyt tukkoon jo 3 kertaa + sammuu aina sillontällöin kierrosten laskiessa yms. pientä hämminkiä. Omasta vehkeestä 2000km kohdalla meni öljykello jumiin ja näytti öljynpaineen valoa kokoajan. Takuuhuollossa korjasivat simppelisti ottamalla koneen oikeelta puolelta kellon irti ja putsaamalla sen. (vinkkinä siis niille kenellä tekee samaa, ei kannata viedä huoltoon kun saa itte noin 5minuutissa homman tehtyä).
Alkuperäiset rattaat ja ketjut ovat pahinta derbilaatua mitä löytyy, venyy valehtelematta viikossa siihen kuntoon, että ne tarvis kiristää + takaratas kuluu sitämyöten nopeammin. Omalla laitteella nyt ajettu 3600 ja ketjut ja rattaat ovat vaihtokunnossa.
Koneessa ei muuten mitään vikaa, mutta vaihteet saisivat mennä silmään vähän paremmin, tuntuu että toi mekanismi tossa jotenkin estää vaihteen kunnolla silmään menoa hitaissa vauhdeissa.
Muuten hyvä ja tukeva laite, toi 40mm USD keula kyllä tasaa menoa ja tuntuu että 120kmh vauhdeissa vois tehä vielä u-käännöksen. Huippuja laite kerää mittariin noin 120kmh muna-asennossa ja alamäkeen rajoitin nappaa 128kmh'ssa. Katteiden ruuvit tykkää löystyä ja irtoilla itsekseen ja takana istujan penkin ruuvi löystyy tärinästä, penkin alla olevan ilmanputsarikotelon ruuvit myös löystyvät tärinästä eli suosittelen kaikille ruuvilukitetta jokaiseen ruuviin ja mutteriin.
Tuosta ilmanputsarikotelon ruuvien löystymisestä myös johtuu sitten se, että täyskaasulla kone pätkii ajossa (saa liikaa ilmaa kotelon reunojen välistä) eli kattokaapa se ilmanputsarinkotelon kansi ennen kuin viette huoltoon yms.
Mittari on monitoiminen ja valaistu hyvin selkeä ja sopivan kokoinen. Ohjekirjasta löytyy kaikki siihen liittyvät toiminnot ja vipstaakkelit.
Ajoasento on hyvinkinpitkälti niinkuin yzf-r yamahassa.
Myydään aprilia sx, halpa vekotin!