Käytin sylinterit ja männät koneistamolla jossa mittasivat niiden kunnon; olivat hyväkuntoiset ja kaipasivat niiden mukaan vain uudet männänrenkaat. Oikeanpuolimmaisessa sylnterissähän on melko syvät naarmutkin, oli männästä rengas poikki joka voinut aiheuttaa kyseiset naarmut. Rupesin kyselemään tossa männänrenkaita, soitin pari suomalaista kaveria läpi joilla niitä olisi voinut olla, noh kummallakaan ei ollut, mutta sanoivat että männänrenkaiden vaihto on riski siinä mielessä, että renkaita on ainakin kahta erillaista mallia, toisen mukaan kolmea. Tarvikemännissä on erilaiset, Japanilaisissa erilaiset ja joissain kolmansissa oli myös, joita kaveri ei muistanut. Kehottivatkin vaihtamaan kerralla männät, mutta 00.25mm ylikokoja niiltä ei löytynyt, kun taas toisella sattui olemaan hyllyssä 00.50mm Made In Japan männät. Nyt varmaankin männät häneltä ja kun ne on tullut, sylinterit koneistamolle. Näin ehkä helpoin tapa
Kytkinlevyt myös löytyis, jousista taas ei ollut varma. Kysyinkin jotta ajaako lisärikat asiansa, niin on hänkin kulma tehnyt aina vaan niin. Voisikohan uudemmissa malleissa olla kytkinjouset kuitenkin samanlaiset kuin B6 mallissa. Jos ottaisi riskin ja koittaisi.
Hyvällä tuurilla saan pyörän ajoon ennen koulujen alkua, meni taas koko kesäloma ettei kerennyt ajaa yhtään. Noh onneks tässä ei mitään lomaa ole ollutkaan!
E: Löytyikin kaverilta hyllystä uudet Made In Japan 00.25mm männät, joten viikonloppuna mahdollisesti honda jo ajoon! Tilasin myös CMSNL:stä kytkinlevyt, jouset, pari vilkun lasia ja vielä muutaman moottorin pultin...
Oli muuten nuo mun männät Taiwanilaista laatua, kysyin että tietääkö mitkä nää on kun männässä on merkintä "AP" ja sanoi heti että ovat taiwanilaiset.