Markuss kirjoitti:Harmivaan että Shell häipyy ja samoin V-Power.
St1 ja Shell ovat solmineet kaupan Shellin Suomen ja Ruotsin liiketoimintojen myynnistä ST1:lle. oy Shell ab toimii jatkossa nimellä St1 Energy Oy. Shell huoltamot toimivat myös jatkossa Shell liikemerkin alla ja tässä vaiheessa Shell-asemia koskevat tiedot löytyvät tältä sivustolta.
Prenger kirjoitti:Nostellaanpa topiccia taasen.
Vaihdoin Varjoon öljyt tänään Mobilin Super 2000, semi-synteettistä, 10W-40, API-luokitukseltaa SL, saas nähdä mitenkä toimii Varjossa. Toiseksi korkein luokitus ainakin. Onko muilla kokemusta ko. rasvasta? Huomenna olisi edessä uimurien tyhjennys ja uutta V-Poweria tankkiin. Ennen huhtikuuta olisi tarkoitus aloittaa ajokausi.
mustavi kirjoitti:Öljypinta kuuluu tarkistaa nostamalla Shadow pystyyn, tasamaalla tietysti, ja täyttökorkki/tikku vain aukon huulilla, ei sisään kierrettynä. Jos oot jättäny sen kallelleen sivutuen varaan niin tottakai pinta pakenee ja koneeseen mahtuu sen 0,5-0,6 litraa liikaa ineen -> aivan liikaa. Oikeat määrät on 1,2 jos et vaihtanu öljyfilsua tai 1,3 filsuvaihdon kera, tai 1,5 litraa jos kone oli palasina (eli normaalisti 0,2 jää jemmaan kansiin jne.). No onhan tässä vielä hyvää aikaa tsekata asia, aikasin laillinen käyttöönotto on vasta ens tiistai ku talvirengaspakko päättyy (ainaki stadissa vielä suolarapaa teillä, viikon-pari taidan viel odottaa ennenku otan Varjon ajoon).