_rieska_ kirjoitti:Sulla vuotaa imukaula ja ihmettelet ku ei toimi . Vittu valoja tauluun! Tuo aiempi kyselijä vois käyttää kvg tai sit hakea täältä.
No mitäs tuo sitten tarkoittaa... Mun mielestä tuossa just kerrotaan et imukaula kusee eli mun järjellä vuotaa...imukaulasta kusee pikkasen joten olisko liuotin pesuainetta sitten päässyt sinne vai mikäköhän olisi ?
_rieska_ kirjoitti:No mitäs tuo sitten tarkoittaa... Mun mielestä tuossa just kerrotaan et imukaula kusee eli mun järjellä vuotaa...imukaulasta kusee pikkasen joten olisko liuotin pesuainetta sitten päässyt sinne vai mikäköhän olisi ?
Dalhan kirjoitti:Niin ehdotuksia mitähän tuossa geparaissa vois olla vikana kun ei vieläkään toimi kunnolla. Y.P.V.S tarkistettu, putki kunnolla kiinni ja ei vuoda enään alkukäyrästä, hyvin kiertää ja lähtee ekalla neljällä vaihteella mutta sen jälkeen ei voimaa oikein enään löydy
Leksi- kirjoitti:Mistähän hemmetistä tähän sais kytkinvaijerin? Viikon odotin kaasalaiselta tilausta ja nyt ilmoitti että pitää tilata hollannista ja menis pari viikkoa. Ei näytä muualta löytyvän..