j3p4 kirjoitti:Itselläni luki ensimmäisenä päivänä mittarissa FAIL ja yritin selvittää asioita maahantuonnin ja myyjä liikkeen kautta, mutta missään ei oltu kuultu mitään.. Itse aloin etsimään vikaa ja huomasin, että syyläriin ei oltu laitettu myyntihuollossa yhtään nesteitä..He olivat laittaneet paisariin nestettä, mutta se ei ollut päässyt sieltä syyläriin ja kone kävi aika kuumana..tumpula24 kirjoitti:Nyt alkaa vi**ttamaan tuo sel1 fail sel2 fail kun vilkkuu mittarissa kokoajan ja ollut siinä koko kevään, olis kiva nähdä mittarissa muutakin kuin virhekoodeja. Asiaa kysyin facebookissa Husqvarnalta ja vastaus oli tämä "This means that there might be a faulty component please contact your next dealer. You can find the Husqvarna Motorcycles Dealer next to you at http://www.husqvarna-motorcycles.com/en/find-dealer"
uskoisin että vika löytyy anturista vaihdepolkimen vasemmalta puolelta, kun tässä pitäisi näkyä N mittarissa mikä tarkottaa vapaata, mutta sitä ei ole mun pyörässä näkynyt koskaan, paitsi aina välillä vilahtaa kun herjaa tuota virhekoodia.
Joten onko jollakin ideoita tämän korjaamiseen tai saisi edes tuon virhekoodin katoamaan. Onko jotain keinoa kokeilla onko se vika edes siinä anturissa ennenkun uutta alkaa tilailemaan, huoltoonkaan ei huvittaisi viedä keskellä kesää kun huollossa taas varmaa menee vähintää se kuukausi kun pyörä muuten toimii moitteettomasti.
tumpula24 kirjoitti:En kyllä usko että akusta johtuu kun startti ja muut sähköt toimivat hyvin, mutta ainahan se kannattaa koittaa.
Blacklake kirjoitti:http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Lisavarusteet/Peilit/Taustapeili-alumiinia-82187/
Menevätkö suoraan?