Kolmetoista kirjoitti:
Mikä osa tuo on? Kuva on purkuosat.net sivulta, joku "kiinnike" on nimenä. Tulipas iso kuva..
Kyseessä taitaa olla maskin kiinnike joka tulee maskin alaosaan ja keulaan kiinni.
Kolmetoista kirjoitti:
Mikä osa tuo on? Kuva on purkuosat.net sivulta, joku "kiinnike" on nimenä. Tulipas iso kuva..
TurboYhZ kirjoitti:Onko normaalia kun ajon jälkeen kytkinkoppa on melko kuumana? Magneetonkopan päällä kättä voi pitää 1s ajan.
Jäähdytinnesteet pitäis kiertää kun liike on sen laittanut.
TurboYhZ kirjoitti:Okei hyvä.
Tuli myös tommonen juttu huomattua että startti ei toimi. Naksahdus vain kuuluu kun starttinappulaa painaa. Ajoin jotain 30km putkeen ja koitin starttia niin se pyöri ainakin 10kertaa tosi raskaasti ja hitaasti mutta ei meinannutkaan lähteä käyntiin. Sulakkeet oli ainakin ok ja akku on uusi, voisko olla että hiilet on mennyt
Käytin liikkeessä pikku rempassa ja ennen kuin vein liikkeeseen startti toimi hyvin, mutta sen jälkeen kun sain pyörän takas ei enää toiminut. Huoltomies sanoi että akku on melko huono joten he laittoivat sen siellä starttibuusterilla käyntiin. Uuden akun olen laittanut, vanha ei ottanut oikeen virtaa vastaan mutta ei siltikään toimi. Liikehän ton tottakai korjaa kun on sielä jotenkin sen sössinyt, mutta jos ois joku pikku juttu niin voisin korjata ite.
TurboYhZ kirjoitti:Oon koittanut mutta ei auttanut
TurboYhZ kirjoitti:Njooo-o, mutta periaatteessahan liike joutuu ton maksamaan koska sen jälkeen kun dtn sinne vein niin ei enää startti toiminut? Voiskohan tuolla starttibuusterilla olla jotain osuutta asiaan, kun he laittoi dtn sillä käyntiin?
Detsonimiäs kirjoitti:mikäköhä deetees on ku heittää kokoaja ylivuotoletkust jäähytinnestet, kannentiiviste just vaihettu eikä aittanut asiaa D: pyörä ei savuta ja lähtee hyvin käyntii oisko jäähdyttimenkorkkinjousi löystyny?
No1 kirjoitti:Detsonimiäs kirjoitti:mikäköhä deetees on ku heittää kokoaja ylivuotoletkust jäähytinnestet, kannentiiviste just vaihettu eikä aittanut asiaa D: pyörä ei savuta ja lähtee hyvin käyntii oisko jäähdyttimenkorkkinjousi löystyny?
mulla sama vika, nesteet tulee pikkuhiljaa pois, eka täyttää paisuntasäiliön ja sitten tulee sen ylivuotoletkusta... korkkia itekkin kyllä epäilen