Jos mulla olis sitä kuuluisaa rahaa niin laittaisin sen 150cc pytyn ja isomman kaasarin
. Lähinnä nyt kuitenki kiinnostais tuo rajottomaton
Cdi-boksi ja siihen sitten mikunin
vm24.Noihin on poliisin vaikee sanoo yhtään mitään, eikä se poliisi pahemmin tolle 150cc pytyllekään mitään vois. Jos ne ei vie edes täystehosia 2-t kyykkyjä penkkiin nii miten sinne yks reijo sinne eksyy
.
Kukaan ei oo tuota cdi-boksii vaihtanu ja jonku pitäs toimii koekaniinina, et miten se vaikuttaa. Nehän lupaa tolla parempaa vääntökäyrää ja optimaalisen sytytyksen. Kuten varmaan kaikki on huomannu niin ton 8,5k:n jälkeen riejussa(sekä muissa ttr koneissa) löyly loppuu kun sytytys alkaa kuseen siinä. Eli luultavasti tolla cdi:llä kone jaksais vielä jonnin verran yli ton 8,5k:n.
Mrx-topicis jonkin verran jorinaa tästä.
Ellei tuo Rieju keväällä vaihdu toiseen kevariin niin on mahollista et tuo cdi-boksi tulee mun osalta vielä testattua.
EDIT: niin noi hinnat unohtu, eli cdi boksi varmaan euroina jotain +-120e ja tuo mikunin vm24 näyttäs maksavan 69€
Mun muut viritykset Latvis varmaan tietääki