Onkohan minulla nyt ainoa vikainen yksilö Shadow-maailmassa..
Eli on nyt tullut ajeltua kahtena kesänä (viime kesä ja tätä kesää toukokuun alusta). Pyörä on muuten kuin unelma mutta viime kesän lopulla oli tehtävä kalliimmanpuoleinen koneremontti sillä takasylinterin kannesta oli hajonnut venttiilikoneiston laakeri. Huoltokuitit kertoivat että sama laakeri on pitäyt vaihtaa jo aiemmin, toivoin että kone nyt kestäisi. Ketut, kevään aikana on ilmaantunut koneen vakiohyrinän sekaan jos jonkinlaista kilinää, aluksi ikäänkuin jotain olisi ollut irti koneen sisällä. Tehoihin äänellä ei ollut vaikutusta. Tänään sitten kävin ajamassa hellereissun ja moottori herpaantui tyystin. Nyt kilinän lisäksi kuuluu terävää vinkunaa, kuulostais niinkun jokin laakeri pyörisi kuivana.
Öljymäärät on tarkistettu, koneessa tällä hetkellä Hondan omat öljyt. Myöskään vinkuminen ei ainakaan vielä ole vaikuttanut tehoihin. Liekö taas vikana laakeri, omasta mielestäni ääni on nyt erilainen, viime kerralla ääni oli rahiseva, "laahaava", ja alkoi syödä tehoja tasaisesti äänen pahentuessa. Nyt ääni on hirveä mutta pyörä kulkee eteenpäin vähintään yhtä hyvin kuin ennen.
Muuten Varjolla on ilo päästellä, machocustomistikin ojentaa reippaasti kättään kun sattuu vastaan ja autoilijatkin pitävät aitona motoristina mitä ei kaikilla kevareilla tapahdu. Puhumattakaan ajomukavuudesta, kaikki tätä foorumia seuraavat tietävät mistä puhun