Pistin jansulle yv:tä..
-No Pirelliä tietenkin!
Larzes kirjoitti:Mistäs tilasit ton työntösylinterin tiivisteet?
Pistin jansulle yv:tä..
^aleksei^ kirjoitti:osaisko kukaa kertoo mulle mikä mättää jarruvalos, ku ostin uuden takavalon toho fighter perää ja sain sen toimimaa, mut jarruvalon kaa tuli ongelmii, siit jarrusylinterin anturist tms lähtee kaks piuhaa, liitin ne yhtee ja laitoin toho takavalon jarruvalo piuhaa kiinni ja mitään ei tapahdu, oon kokeillu muitaki koppakonstei mut mikää ei auta... oisko kellää mitää hyvää neuvoo, että missä vika mahtaisi piileskellä?
Larzes kirjoitti:^aleksei^ kirjoitti:osaisko kukaa kertoo mulle mikä mättää jarruvalos, ku ostin uuden takavalon toho fighter perää ja sain sen toimimaa, mut jarruvalon kaa tuli ongelmii, siit jarrusylinterin anturist tms lähtee kaks piuhaa, liitin ne yhtee ja laitoin toho takavalon jarruvalo piuhaa kiinni ja mitään ei tapahdu, oon kokeillu muitaki koppakonstei mut mikää ei auta... oisko kellää mitää hyvää neuvoo, että missä vika mahtaisi piileskellä?
Antaako takajarrun työntösylinteri painetta? Kosketushäikkä polttimoissa? Johto poikki?
Kaistu kirjoitti:Tosta mun moposta on menny toi nopeusmitari sököks, onko se yleensä se mitarin pyörittäjä vai joku muu?! Virtalukon ostan toimivan ja avaimet jos joltain sellainen ylimääräinen löytyy?!! Vituttaa ruuvimeissellilä käynnistellä... ( Katteet maalauksessa, tuloo hienot)
Niin tai oisko teil jotain hyvää vaihtoehto nopeusmittarille, joka passais hyvin ja ois halpa?