Nonii nyt auttakaahan kaikki osaavat! Alkaa itellä olla jo ideat ja rahat lopussa.
Riejuun vaihdettii nyt uus mäntä ja on nyt sisäänajossa. Samalla vaihdettiin tiivisteitä ja tk suutin 35:sta ----> 40:een, sekä säädettiin venttiilit. Nyt ilmeni, että kun Rieju on tyhjäkäynnillä nii se välillä hyytyy ja sitten taas nostaa kierroksia. Tekee sitä melko paljon. Toinen juttu mikä on, että lähtee aika laiskasti käyntiin. Pitää antaa kaasua, että alkaa käymään kunnollista tyhjäkäyntiä. Kolmas ja kaikista pisimpään piinannut vika on edelleen se pätkiminen ja nykiminen. Kun ajaa yli 80 km/h vauhteja niin Rieju alkaa nykimään ja pätkimään ja nopeus alkaa tippumaan. Nykimisen tuntee selvästi ja yleensä kun nykiminen on alkanut on Rieju sammunut, eikä se vastaa kaasuun kaasua käännettäessä. Voisko pätkiminen johtua sytytyksestä? Saako liikaa vai liian vähän bensaa?
Riejussa siis:
- 137,5 pääsuutin
- 40 tk-suutin
- Leo Vince- slipari
- ilmanputsarin kuri pois
- cdi johtokikka tehty
- vakiovälitykset
Hädin tuskin kulkee edes 100 km/h noilla vireillä. Syö myös melko paljon bensaa. Alkaa jo pikkuhiljaa toivo menemään tuon kanssa
Kiitos todella paljon ketkä autatte! Merkitsee todella paljon mulle saada Rieju kuntoon!
Kiitos