Anonyymi122 kirjoitti:Okei, eli olisko nyt jotain vinkkejä
Yzän Wikissä on linkki englanninkieliseen korjausoppaaseen, kohta 5 Engine. Näyttäis ikävä kyllä koneen irrotus olevan välttämätön, jotta pääset kunnolla nostamaan kannen pois ja kurkkaamaan. Nyt olis tietysti (ennenku pyörä on palasina) tuumaustauon paikka et onko Sulla tietämys, työkalut jne, työn vaatimalla tasolla, vai olisko lopputuloksen kannalta paras esimerkiks vaan ottaa kone irti ja kiikuttaa se pajalle (säästyy purku- ja kasaustunnit), tai koko proju kenties? En tarkoita missään nimessä väheksyä Sun taitojas, nyt vaan ens viikonlopusta näyttäis alkavan mukavat ajokelit - varmaankin haluaisit pyörän pikaisesti taas kuntoon niin, että se sitten pelaa ajokauden huolettomasti, ilman kränäilyjä? Jos pytyssä on leikkaamisen jäljet niin sehän täytyy joka tapauksessa kiikuttaa hoonattavaks? Tietysti prätkäpajoilla on juuri nyt kova sesonki päällä, en tiä olisko esimerkiks jokin kartingpaja ("mikroautot", siis) lähistöllä jolla ehkä vielä olis aikaa (ajatuksella, ettei kilpailukausi ole vielä kait alkanu), työkalut ja myös ammattitaitoa pähkäillä mitä siellä koneessa oikein tapahtuikaan...