Kannattaa selvittää mikä kampura siellä on .. Jos sytkän nimenomaan pitääkin olla "myöhäsemmällä"
ma$$i kirjoitti:CDI :lle ääni, koeta jostain lainata testiin
Helvetin myöhäsellä on ollu kyl sytkä ... Tiedätkö onko siellä wisecon tms tarvikekampura sisällä? Osassa niistä on joutunut käyttämään sytytystä "väärällä kohtaa" ? Selittäisi vähän tuota. On meinaan paha jos siellä on tarvike, jossa sytkä pitää asettaa ns väärään paikkaan ja nyt oikeassa kohdassa onkin liian aikaisella. Voi nakuttaa ikävästi männän paskaksi. Tiedustelisin ex omistajalta syytä tuohon sytkän vanhaan asentoon ..
Mg puolen stefa on kotareissa vähän tyyppivika, joka aiheuttaa erikoisia ongelmia .. Paha sanoa onko siitä kyse. Muistaakseni vaihto onnistuu ihan yksinkertaisesti ulkokautta ettei tarvitse lohkoja avata..? En sano varmaksi, joku fiksumpi voisi varmistaa
ma$$i kirjoitti:Rxxxx
iemelin sytkä oli aiemmin ihan oikeassa reunassa ja silloinkin jo röti ja pätki
Mutta nyt selvisi että ilmankos se sytkä oli väännetty tappiin asti oikealle, heitä sinne oikealle takas vaan iemel
rxxxxxx kirjoitti:ma$$i kirjoitti:Rxxxx
iemelin sytkä oli aiemmin ihan oikeassa reunassa ja silloinkin jo röti ja pätki
Mutta nyt selvisi että ilmankos se sytkä oli väännetty tappiin asti oikealle, heitä sinne oikealle takas vaan iemel
Ei muuta kun enemmän vaan sinne oikeelle sytkää eli aikasemmalle, näkee samantien paraneeko vai huononeeko.
Onhan tuo saattanut jo aikasemminkin oireilla, mutta et ole asiaan niinkään kiinnittänyt huomiota, koska uusi tehokkaampi pyörä ja talvella on liukasta, joten ilman piikkejä ei mitään kauheeta kyytiä ajeta. Jos nyt tämän oikein ymmärsin, että olet pyörän vasta nyt ostanut.