Planetissa on samanlainen kuristus kuin raptorissa, eli putken alkupäässä suppilo+pinempi pääsuutin. Suutin olisi hyvä vaihtaa kokoon 120-130
AJMK kirjoitti:Hiukan päälle 30hp koneelta. Teharilla 2-3hp enemmän, jollymoto taitaa olla paras, tai jim lomas vai mikä nyt onkaan, tosin se on aika uusi merkki.
kahvis kirjoitti:30hp! mitosta saa vaan 21hp teharilla (arrow). onko siinä sitten muita kuristuksia? ja jollu moton sivuilla näky että niillä ei olis myynnissä kun mitoon tehareita.
No siis ennen ei oo puhuttu mitään kyseisestä putkesta ja nyt sitä on alettu mainostamaan parhaaksi niin siitä päättelin... Hyvä että korjasit.suzuki kirjoitti:AJMK kirjoitti:Hiukan päälle 30hp koneelta. Teharilla 2-3hp enemmän, jollymoto taitaa olla paras, tai jim lomas vai mikä nyt onkaan, tosin se on aika uusi merkki.
Tarkoitatko, että Jim Lomas on uusi merkki? Aloittanut putkien valmistuksen vuonna 1979. No kaikilla on omat käsitteensä, vai tarkoititko, että ihq mopopojat on aloittanut vasta juttunsa, että JL on visi1n maa1lman par4s putk1?
Tuo on hyvinpitkälti takarenkaalta. Takarengastehot ja konetehot on kaksi eri asiaa.kahvis kirjoitti:http://www.arrow.it//oggetti/12_10_2004%2011.02.10Cagiva%20Mito%202.jpg
Katoppa tota :F
Ihan ekaks poistat sen sun omatekosen teharin, ja ostat tilalle vaikka jollymoton. Pääsuuttimeks joku 130, tietysti valitset parhaan mutta toi on noin arvo. Ja välitykset ostat sellaset että just jaksaa kiertää kutosen loppuun. Sitten pitäis kulkea ihan mukavasti, ostat vielä sigman ni tiedät huiput tarkasti, koska planetin mittari näyttää aivan liikaa.jeppe 16 kirjoitti:kuis kovaa ton raptorin/planetin saa kulkemaan noin alle 400 e sijoituksella? (välityksiä vaihtamalla,omatekoinen tehari on jo kiinni) ois vaan kiva tietää kun tilaan nyt osia ja jos jollain ois kertoo mitkä osat nostaa hyvin nopeutta niin olisin todella kiitollinen!
kahvis kirjoitti:30hp! mitosta saa vaan 21hp teharilla (arrow). onko siinä sitten muita kuristuksia? ja jollu moton sivuilla näky että niillä ei olis myynnissä kun mitoon tehareita.