Honda CB125:set

Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 23.2.2005 19:52

Syksyllä näky muutama näitä uudempiakin myynnissä, sillon minäkin omani ostin. Kyllä se kaupaks menee, se on melko varma. Uudempien hinnat näkyy kohoavan pilviin, muutama jotka soitti tälläsestä uudemmasta vaati vähintään 1000e.
Dank memes melt steel beams.
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 28.2.2005 12:06

tuli muuten mieleen tossa kun teillä on niitä h4 umpioita niin oletteko laittanut releen väliin että johdot ei sula yms? vai kestääkö ilman?
-Klaukkalan Matkamotoristit-
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 28.2.2005 20:00

Ilmeisesti kestää ilmankin, ei itelläni ainakaan mitään ongelmia ole ollu, ja eikös se H4 oo ihan vakiolamppu? Vai mikä siinä sitten on alkuperäsenä? Ei startannu eilen Honda, pitää jaksaa oottaa kevääseen.
Dank memes melt steel beams.
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 28.2.2005 21:40

normaalisti siinä on hehkulankapoltin ja h4 on halogeeni poltin ja minun mielestä vakio valot ovat cb:ssä surkeat lievästi sanottuna :D niin laitoin tuon pyöreän umpion jossa h4 on valontehon parantumisen toivossa :) niin mietin että sulattaako johdot/katkasijan rikki ilman relettä? jos jollain sattuu olemaan h4..
-Klaukkalan Matkamotoristit-
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 1.3.2005 20:37

No, ei tietoa johtojen sulamisesta, ainakin omassa hondassa (CB125TDE) on H4 umpio, eikä todellakaan ole surkeat valot, testattu juttu. En kyllä tiiä onko se umpio laitettu alkuperäsen tilalle ja jos on niin onko tehty jotain patentteja, ei oo mitään käsitystä millasia ne osat on alkuperäsenä. Kokeile paksuilla johdoilla ja laittaa niin aluks että ne ei ota mihkään runkoon kiinni eli jotenkin eristää, että JOS jostain ihmeen syystä ne sattuu sulamaan niin ei ainakaan täräytä sähköjä särki. En tosin usko että siitä tulis mitään haittaefektejä jos laitat sen H4-valon, kuhan vaan laturissa riittää teho.
Jee jee seisontavakuutus päättyy 20.4, ja asfalttikin on alkanut täälläpäin jo sulamaan hirvee halu päästä taas tien päälle..
Dank memes melt steel beams.
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 1.3.2005 21:04

joo, no onhan tossa palovakuutus :) mikä vm. sulla on? itellä -84 ja hehkupoltin tuossa oli :P täällä on vielä täys talvi mutta seisonta-aika päättyy 31.3.. viime vuonna pääs ajelee huhtikuusta :)
-Klaukkalan Matkamotoristit-
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 1.3.2005 22:37

Itelläkin on -84, onko sulla Deluxe malli vai se "Super Dream" niinku mulla? Sen huomaa katteista ja tankin tarrasta. Siinä on H4 poltin ja lukee kait siinä umpion lasissakin että H4 ja jotain muuta tekstiä, ja voit uskoo että kyllä näkee ajaa pimeässä :D. Kohta pääsee ajelemaan..
Dank memes melt steel beams.
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 1.3.2005 23:06

super dreamihan toi on :) mut paperissa lukee CB125TD-C Superdream :P ja tuossa oli hehkupoltin ja ei lue lasissa mitään oisko vanhemmasta tai jotain ?
-Klaukkalan Matkamotoristit-
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 3.3.2005 19:04

Johtuskohan se sitten tuosta TD-C:stä että se on hehkulankapoltin, minulla lukee papereissa "Honda CB125T-JC06/124" jos tarkkoja ollaan. Ihan on Halogeeni poltin tuossa minulla, voin ottaa kuvia kuhan tuun sunnuntai-iltana kotio että miltä se näyttää.

Asfalttia paljastuu vauhdilla..
Dank memes melt steel beams.
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 3.3.2005 21:30

meninkin itse tarkastamaan papereista niin minulla lukee samanlailla :) eli huijasin ensiksi :P mutta noin siis lukee.. mistäköhän keksin tuon rivin ni kuitenkin malli on td-c superdream
-Klaukkalan Matkamotoristit-
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 10.3.2005 17:01

viikonloppuna pitäs väännellä toi uus putkisto hondaan kun se nyt on vähän venähdelly. tänää kävin myös hinkkailemassa moottorin honda tekstit näkyviin ja jotain muuta hienosäätöä.. tietysti myös pientä fiilistelyä oli kun tallin ikkunasta paistava aurinko lämmitti mukavasti :)
-Klaukkalan Matkamotoristit-
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 10.3.2005 19:23

Ei Honda oo nyt lähteny käyntiin, perhana vie. Pitää huomenna mitata isän entisen CB125K-5:sen kaasarien koko, jos on isommat kun nytten niin siitä sitten jo heti isompaa kaasaria saa. Kaatumarautoja alotin tekemään ja ostan siihen eteen Suzuki GS450 etukatteen. Koulussa vois alkaa tekemään joko kuristamattomia ISOJA alkukäyriä+änkkäreitä tai sitten taitan 2-1 putkiston, silläkin tulisi lisää tehoja.

Tässäpä kaikki tältä erää, näihin kuviin ja tunnelmin päätämme tänään, pysykää kanavalla..
Dank memes melt steel beams.
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 13.3.2005 22:41

huh nyt on putki tehty ja oli helpon olone tehä, siis isi hitsasi. ei meinannu millää lähtee mopo käymää mut kyl se siitä ja pörisi ihan mukavasti :) kuvia löytyy galleriasta, pitää viel vähä sahata pois tuosta vaimentajasta kun nyt näyttää kauheen isolta ja painavalta se.
-Klaukkalan Matkamotoristit-
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 15.3.2005 16:28

Voi piru ihan tyylikäshän tuo nyttenkin on, eikös vaan ole 2-1 putkisto? Itekin on suunnitelmissa alkaa koulussa taittelemaan 2-1 putkea ja sitten joko ostaa joku Dunstall Replica vaimennin tai sitten tehä sekin ite, pitää nyt kattoo, tosin omasta mielestä ois hienompi kun molemmilta puolin tulis putket, mutta sitten taas toisaalta 2-1 putkisto tuo tehoja, saas nährä nyt mitä tässä vielä keksii..

Kevättä odottaen..
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 19.3.2005 16:01

Hmm, tänään hain tuossa äskettäin navetan ylisiltä isän ex-CB:n kaasarit siinä toivossa että ne ois isommat kun nykyiset (nykyisien koosta ei ole tietoa, kohta otan auki). Kumminkin, nyt hieman arvelluttaa sen kaasarin koko, nimittäin leveys on n.17mm ja korkeus 22mm, imukaulan(ien) halkaisija on 22m. Jotenka, veikkauksia mitä tulee tapahtumaan jos (kunhan) olen lyönyt nuo oudot keihinit entisten tilalle? Tänä iltana saan laitettua kuvia niistä kaasareista.
Dank memes melt steel beams.