syttyykö teillä mittaristoon öljy ja lämpötila valo ennen starttaamista , kun on virrat laittanut päälle.
kato mitkä puristukset tossa 160cc kitissä on..ja toi kampura sroukataan vakiosta, eli pitäis jenkkeihin lähettää..Nicky kirjoitti:KTH kirjoitti:Tiedätkö minkä hintasia ne 160cc bigbore sylinterit on? (erska)
En tiedä niiden kokonaisten sylinterien hinnoista , mutta ainakin uusi sylinteriputki, mäntä ja renkaat yms. hilut.
Maksaa Powroll:lla 300 dollaria. Pienempi 150 kuutioinen maksaa dollarin vähemmän .
Sieltä saa myös nokka-akselia ja stroker kittiä (160 cc pytyn kanssa 170cc)
http://www.powroll.com/P_YAMAHA_TTR125.htm
hä? avarsitko ite? onko kuvaa kanavasta..?tobe_ kirjoitti:ei suuttimen vaihto mun mielest auta mitään... mulla oli 95 suutin ennen vaihtoa... ko olin avartanu pako/imu aukkoi nii 95 suuttimella piti ajaa ryyppy pääll..
väleillä vaihtamalla saa kulkeen lujempaa mut en tiiä hintoja... eteen ei ainakaan mun riejus pysty laittaa isompaa ko ei oo tilaa!
ooh, päivän paras!!Pappamopo kirjoitti:- 14,5 hv on moottoriteho, mikä taas on eri asia kuin takapyörästä mitattu 6,8kw, joka on rekisteriotteteho
jykke kirjoitti:ooh, päivän paras!!Pappamopo kirjoitti:- 14,5 hv on moottoriteho, mikä taas on eri asia kuin takapyörästä mitattu 6,8kw, joka on rekisteriotteteho
vakio ttr-stä(sama kone) on dynotettu jenkkien suuressa putkitestissä parhaimman putken kanssa 10,9hv!
yhdessäkään kaksivenaisessa ilmajäähyssä ei ole yli 12hv vakiona, yksi ja sama mitä tehdas ilmoittaa.
125cc:Stä olen saanut kytkintehoa jarrussa mitattuna 14hv, kansi, putki,kaasari, säädettynä kaasarit ja sytkät ammattimiehellä.
kansi on tehty virtauspenkissä ja kaveri ei tod ollut mikään tumpelo..
Pappamopo kirjoitti:Mulla alkaa MRX-sivut olla pikkuhiljaa valmiina.