Derbi DRD 125r

Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 17.5.2010 23:00

Vai tehoalue yläkierroksilla? Selevä :D Mutkateillä ja kaupungissa varmasti loistava peli. Ottakaahan niitä huippuja gps:iin tai jotenkin muuten kuin vain mittariin, saa samalla tietää heittääkö se paljoa. Itseä ketuttaa kun omistin tämän edeltäjän eli piikkisen sendan, joka oli kooltaan ainakin mopoluokkaa tähän verrattuna. Samanlaisen positiivisen muutoksen näki yammun xt --> wr kehityksessä. Huomaa, että valmistajat ottaa kevaritkin nykyään tosissaan.
pöö-mies
Pyörä:
derbi drd 125 smoto, derbi xtreme EX
Liittynyt:
11.4.2008 20:40

ViestiKirjoittanut pöö-mies » 18.5.2010 14:12

No siis ylempänä kun esim marathonissa :D Ei kyl oo kierrosmittaria eli toi on iha vaa pers tuntumalla tullutta tietoo :P Juub ja huippuja otan jahka kerkiän.
Derbi oli, derbi on ja myös pysyy!
Rllj
Pyörä:
Husse 610, R6R
Paikkakunta:
Kehä III
Liittynyt:
16.7.2009 17:20

ViestiKirjoittanut Rllj » 18.5.2010 14:24

Joo teho alue on täs huomattavasti ylempänä kuin minarellin konees (wr,yzf rieju). Alhaalta vääntää aika heikosti. Huomaa kyllä lyhyemmän iskunpituuden ja DOCH koneen. Yläkierroksilla sitten sitä tehoa onkin ihan mukavasti.
Huippuja päästiin kaverin pyörällä 101km/h, 2pääl. Mut kuristettu aika vittumaisesti liian pienel suuttimel (ainaki tää kaverin yksilö) Isommal suuttimel tulee varmasti jonkun verran lisää tehoo.
Elämän neste menee tankkiin, eikä kurkusta alas
Allu.
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
8.7.2007 12:42
Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Allu. » 19.5.2010 18:47

Oon miettiny tällästä derbiä tai sitten wr:ää, mutta tästä on tosi vähän tietoa kiihtyvyyden osalta. Mitä siis luulette kiihtyvyyden olevan wr:ään verrattuna? :eek:
pöö-mies
Pyörä:
derbi drd 125 smoto, derbi xtreme EX
Liittynyt:
11.4.2008 20:40

ViestiKirjoittanut pöö-mies » 19.5.2010 20:58

Wr hmmm.. En oo ite ajanu mut vekkaan et aika tasoihin menee. Ite ottaisin kyl tän :P. Ihan alustan takia vaikka ei wr:n alustassakaan mitää vikaa oo.
Derbi oli, derbi on ja myös pysyy!
-ose
Pyörä:
Honda cr 125 ja suzuki pv
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.4.2009 16:45

ViestiKirjoittanut -ose » 19.5.2010 22:09

kiihtyvyydestä en tarkemmin osaa sanoo mutta luulis aika tasoihin menevän wr kanssa. 2 pääl päästiin 111kmh tasasella mittariin pienee vastatuuleen. Itellä tulee tosi paha tehovaje siin about 6-7 trpm kohal ja ei meinaa päästä sen yli heti, mut sitku pääsee nii tulee kunnon "tehopiikki". Käy oma yksilö tosi laihalla--->täl viikolla isompaa suutinta stormilta ja mahdollisesti neulan säätöö ja ilmanputsarin kuri helvettiin. :P
pöö-mies
Pyörä:
derbi drd 125 smoto, derbi xtreme EX
Liittynyt:
11.4.2008 20:40

ViestiKirjoittanut pöö-mies » 20.5.2010 7:57

Kerro tietty tulokset tännekki sitte. Tuli muute ostettua uus kilventeline tähä. Änkän osatn tnä. HArmillisen lussut äänet vakiona. :D
Derbi oli, derbi on ja myös pysyy!
Allu.
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
8.7.2007 12:42

ViestiKirjoittanut Allu. » 20.5.2010 17:12

Kiitos tiedoista. Mutta maalaisjärjellä vois luulla, että toi wr:ä ois kiihtyvyydeltä parempi. ;) Mitäs kureja näissä sitten on? :|
Rllj
Pyörä:
Husse 610, R6R
Paikkakunta:
Kehä III
Liittynyt:
16.7.2009 17:20

ViestiKirjoittanut Rllj » 20.5.2010 17:18

Maalaisjärjellä? Ei se ruisku tee siitä weerast sen nopeempaa, onhan täs 30mm kaasari. Ja sitä paitsi tämä on kevyempikin.
Elämän neste menee tankkiin, eikä kurkusta alas
-ose
Pyörä:
Honda cr 125 ja suzuki pv
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.4.2009 16:45

ViestiKirjoittanut -ose » 20.5.2010 19:14

Allu. kirjoitti:Kiitos tiedoista. Mutta maalaisjärjellä vois luulla, että toi wr:ä ois kiihtyvyydeltä parempi. ;) Mitäs kureja näissä sitten on? :|

Ilmanputsarin kansi selvästi kuristaa, aukko joku 2-3cm mistä imee ilmaa ja ohenee varmaan puoleen tosta mennessään "sisäänpäin", irrottaa ilmanputsarin kannen niin näkee aika selvästi. Itellä ainakin törkeen alipieni suutin vakiona ja änkkä tukkosen näkönen jonka kuulee äänistäkin :D. Ootteko jo kattonu minkä kokosta suutinta teillä? Vakiona pitäs olla 100. Eihän noista varmaan paljoa tehoa tule mutta toimiipahan paremmin ja kuullostaa paremmalta. Lisäinffoa sitten joskus. Änkäks oon aatellu yamaha xt giannellia jota vähän lyhentäs ja modais et menis tohon kii.
Allu.
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
8.7.2007 12:42

ViestiKirjoittanut Allu. » 20.5.2010 20:19

Okei. Kiitti. :P
pöö-mies
Pyörä:
derbi drd 125 smoto, derbi xtreme EX
Liittynyt:
11.4.2008 20:40

ViestiKirjoittanut pöö-mies » 22.5.2010 14:42

uusii kuvii gallerias käykääs vilkasemassa :P


E:motarilla kävin heittää nii tasasella 121 mittarii ilman munaasentoo.
Derbi oli, derbi on ja myös pysyy!
Mattuu-
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.1.2010 22:49

ViestiKirjoittanut Mattuu- » 23.5.2010 12:52

pöö-mies kirjoitti:uusii kuvii gallerias käykääs vilkasemassa :P


E:motarilla kävin heittää nii tasasella 121 mittarii ilman munaasentoo.


Eli siis menee paremmin kun tuo wr. Wr:llä tekee tiukkaa saada se 115 edes mittariin ja tarvii ottaa huomioon että wr:n mittari heittää siinä kohdassa jo ainakin kymmenellä.
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"
EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!
traveleri
Pyörä:
Yamaha WR 125x
Liittynyt:
9.5.2010 20:59

ViestiKirjoittanut traveleri » 29.5.2010 19:13

eiköhän tämä paina saman verran kuin wr koska tässä kuivapaino 125kg ja wr paino ajokunnossa 133kg (sisältää siis bensan, öljyn yms.). kenen moottori tässä derbissä muuten on ja monta kilowattia löytyy oikeesti ja kuinka nopeesti kiihtyy sataseen (oikeesti siis, ei noita "6-7sec" xD), n. 20sec vähän yli/alle?
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 29.5.2010 19:45

Derbin oma 15hp moottori.