Elikkäs tietääkö kukaan käykö kyseiseen pyörään minkään muun enskavanne eteen kuin ts:n oma?
TAI edes pienellä modauksella jonkun muun pyörän vanne?
Ja sitten mitä pitäsi tehdä jos laittaa RM:mmän putken tessuun?
]juge[ kirjoitti:detsin vanne menee suoraa.
rämän putkeen joutuu tekee kiinnitys laipan ku siin on jousikiinnitys.
Naamakoira kirjoitti:Apua! Minulla on Suzuki Tsr 125 Ja olen irroittanut koneen siitä pöydälle ja kun osia tilaillessa kesti se 2-3 viikkoa niin unohdin täysin että kun olin avannut kytkin puoleisen muovi kopan niin en saa koppaa kiinni koska en saa sellaista rullaa urillensa http://www.mp-osat.fi/suzuki/index.php? ... ory_id=278 siinä on kuva osa numero 16 alin (urilla booreilla) varustettu tappi jonka kuuluisi mennä sivukoppaan jotenkin kiinni että osa 20 toimisi kuten pitäisi en ymmärrä osa 14 on se tappi jossa on samanlaiset urat kuin 16 mutta en saa sitä kohdilleen ja se tappi heiluu siellä ja menee edes takaisin että pitäisikö sen olla jossain kiinni ja miten saan paikoilleen ???
Naamakoira kirjoitti:Osaisko joku tietävä kertoa mikä minun tessua riivaa Siinä on RGF pytty ja en ymmärrä vikaa tessu kiertää kyllä mutta piikki ei repäise yhtään ja pyörä ei kiihdy voisiko minun FMF putki vaikuttaa asiaa joka ei sovi kunnolla kuulemma jostain 250 kuutioisesta otettu ?