xpsraicin kirjoitti:Tänään tuli se kauan odotettu päivä kun lähemmäs 40 tuhatta ajetun alakerta levähti. Rupes pitämään rohiinaa ja parikilometriä pääsin niin kunnon vollotusta eli joku laakeri sieltä meni.
Sellaista ajattelin kysyä että mitä kaikkia uutta koneeseen?
Kaikki laakerit, muovihammasrattaat, kiertokankisarja, stefat ja tiivisteet, uusi mäntä pitäs kans laittaa.
Mitäs muuta? Magneeton ulosvetäjä tarviiko sitä vai saako itse tehtyä?
Jos joku viihtis kirjoitella että miten homma pääpiirteittäin tapahtuu.
Mistä tietää minkäkokoinen mäntä sinne kuuluu laittaa? Monenkokoisia näyttää olevan ja erot niin pieniä että millä tahansa tönärillä sinne ei oikeaa saa ostettua
Pmje:ltä ajattelin tilata osat niin miten maksaminen siellä hoidetaan? Onko hinnat euroina ilmoitettu?
Jos on niin pieni ero noihinsuomen hintoihin
no nuo ainakin ja sit katot missä kunnossa pytty. Niin ja yläpään neulalaakeri. Pytyn mittauta jossain koneistamolla ja sen perusteella mäntä. välys pitää olla 0,05. Magneeton ylos vetäjää ei tarvi ko meisselillä pidät magneetosta siittä ulokkeesta väännätät sillain ylös päin ja vasaralla lyöt magneettoa nii irtoaa tärähdyksestä
Hinnat ei oo euroina ja alvikin puuttuu mut siinä vieressä näkyy alvin kaas puntina