jake--- kirjoitti:Mikäköhän tuossa hussessa vois olla vikana kun lämpimällä koneella alkaa pätkimään samallailla kuin ois jotain tulpassa vikana, testasin uudella tulpalla eikä vaikuttanut mihinkään. Onko muilla ollu samanlaisia ongelmia? Pystyykö sytytyspuolaa mitenkään mittaamaan että onko kunnossa?
Tilasin siis R.M. Heinolta sen uuden puolan, noh, italian pojjaat kuulema ovat lomalla joten osaa saisi ootella, niinpä tilasin käytetyn YZF-R:n puolan. Sillä testasin eikä tilanne muuttunu mihinkään suuntaan.
Nyt siis testattu toisella puolalla ja tulpalla, tankista tulee hyvin bensaa ja neulaventtiilikin toimii.
Silti pätkiminen vain jatkuu. Olisiko vika sittenkin bensapuolella? Olisiko mahollista että kaasarin kalvossa jotain vikaa, jonka takia aina välillä kaasari vetäsee luistin alas koska tulee joku alipaine vaje? Entä voiko venttiileissä olla vikaa?
Tuli myös mieleen että jos magneeton kiila on väljänä, niin voisiko sen takia sytytys toimia epäsäännöllisesti?
Perkele näitten nelareitten kanssa kun ossaa ees huoltaa.
Koko ikäni oon vain huoltanu 2-tahteja niin aivan uus maailma tämä 4-tahti.