LeKe96 kirjoitti:Noni! Tänään se tapahtu, ei enää sähköstartilla jaksanut käynnistyä, ei edes pyörinyt startti kunnolla noh 10 min koitin työntää käyntiin 5 ja 6 vaihteilla kytkimen kanssa vauhtia pyörän vierellä juosten ja sit päästin kytkimen ja jatkoin juoksua kunnes suora loppui.
vitutuksissani painoin sit sähköstarttia ja pian se lähti käyntiin.
Elikkäs nyt vinkkejä tuon käyntiin työntämiseen, käy urheilusta työnnellä verenmaku suussa tuota 130 kilon mötikkää käyntiin -20 asteen pakkasessa ja ainut kohta missä voin koululla sitä käyntiin työntää on tasainen, eli mäkistartti ei ole vaihtoehto.
Mulla lähti koulun pihasssa käyntiin kuin palmun alta ja pakkasta oli se -22
Äsken tulin piihaan ja en kerennyt pyörää edes sammuttaa, kun sammui itse ja vikavalo alkoi vilkkkua. Yksi pitkä ja yhdeksän lyhyttä eli 19
Startata jos yrittää vikavalo vilkkuu nopeasti, missähän vika mahtaa olla ?
EDIT: Etsin huoltomanuaalista tuon vikakoodin ja siinä luki näin: A break or disconnection of the blue/yellow lead of the ECU is dedected. Mitä tuo tarkoittaa suomeksi ja osaanko minä tehdä asialle jotain ?
EDIT2: Paikallisitin vian, pyörä lähtee käyntiin kun stonga on suorassa ja virtalukon pohjaan menevää johtoa nostaa. Saako jotenkin korjattua vai onko uuden virtalukon osto ?