alpinestars^ kirjoitti:Selvä, se toiseks paksuin kyllä varmasti ois jo yksinään riittäny, mutta ei varmaankaan ota nyt katton Kannattashan se squishi kuitenki mitata joka kerta..
Juu elikkäs nostat pyttyä, näät alakerrasta pyttyyn tulevan "tapin".
Avaat kytkinkopan kylestä sen isoimman mutterin ( heti pakoputken vieressä), sen alta paljastuu torx kantanen pultti. No sitä pulttia pyörittelet niin se alakerrasta tuleva tappi liikkuu sivuttaissuunnassa -> liikkuttelet sen semmoseen asentoon, että saat työnnettyy sen sinne pytyssä olevan "haarukan" sisään. Se kun sattuu siihen sisään niin sit kun ajat niin kierrosten mukaan liikkuu se alakerrasta tuleva tappi, joka liikuttaa pytyn haarukkaa-> pa-säätimen laippa liikkuu.. Älyyt varmasti heti kun nostat pytyn
MarHak kirjoitti:Mietin että voisko toi pätkimis hommeli johtuu vaikka mangneetosta? Jos joku mangeeton niistä puolien välisistä johoista ois vaikka poikki tai vaikka joku puola rikki nii se ei sais työnnettyy tarpeeks virtaa täyskaasul ja pätkis sytytystä? Kun eikös mangeetto toimi sillee että mitä kövemmin se vautipyörä pyörii nii sitä enemmän se työntäävirtaa? Korjatkaa jos olen väärässä
-MpN kirjoitti:Pistäkäähän varaosa numeroa kotarii putkelle! Trakoitan sitä 150e vai paljonko maksokaan. Ite en löydä kuin +200e putkia vaikka millä varaosa numerola ettis. Ainakaa -12 malliin
Teemupoika kirjoitti:Edellisen vian korjaa ni uus tulee... Pyörä on siis vm 2009...
Olin eilisiltana keula reeniä lopettelemassa niin takajarru alko laahata, jonka jälkeen jarru ja siis rengas meni ihan lukkoon, työnsin sen jarru lukossa sitte tien reunaa ja ihmettelin vähä aikaa että mitäs helvettiä tapahtu kunnes alko taas pyörimään ja jarrulevy oli ihan hemmetin kuuma. No lähin siite sitte kotiin ja aamulla meen tarkistamaan jarrunesteitä vaihan ne ja testaan jarrua ni ei jarruta ollenkaa vaan jarrupoljin menee vapaasti sinne pohjaan. No sitten purin sitä vähä ni huomasin että jarruneste ei päädy siitä säiliöstä eteenpäi ollenkaan tai ei siis mene kunnolla sinne letkuun. Kertokaapas joku että mitä pitäs tehdä? Se mäntä siis mikä työntää sitä öljyä niin toimii kuitenkin ihan normaalisti.
Ja sitte jos joku kehtais linkata vilkuille katkaisijan!!!