Derbi GPR 125

Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Dalhan » 26.7.2012 19:45

stunter antti kirjoitti:Mites näissä, ku tuol tietopankis ei oikeen kerrota, noi jousitus istuma asento ja muutenki mukavuus ym. Onko hyvä ajaa tälläsel 173cm pitkä? Ja riittääks tähän pelkkä sulakkeen laitto et oh ihan jees säädöis ettei tarvi pakostivaihtaa suutinta tyhjentää putkee ym? ja huiput olis pelkäl sulakkeel?

Jos laittaa sulakkeen niin pitää vaihtaa suutin ja tulppa. Huippuja en osaa sanoo.
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
stunter antti
Liittynyt:
27.1.2011 17:59
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut stunter antti » 26.7.2012 22:55

Dalhan kirjoitti:
stunter antti kirjoitti:Mites näissä, ku tuol tietopankis ei oikeen kerrota, noi jousitus istuma asento ja muutenki mukavuus ym. Onko hyvä ajaa tälläsel 173cm pitkä? Ja riittääks tähän pelkkä sulakkeen laitto et oh ihan jees säädöis ettei tarvi pakostivaihtaa suutinta tyhjentää putkee ym? ja huiput olis pelkäl sulakkeel?

Jos laittaa sulakkeen niin pitää vaihtaa suutin ja tulppa. Huippuja en osaa sanoo.

entäs ajomukavuus ym?
Juhoqqeli
Pyörä:
Peugeot xps-05 (EX), Derbi gpr125- 05, saab 96l -77
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
8.11.2010 21:05
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Juhoqqeli » 26.7.2012 23:13

Omasta mielestä hyvä, pystyy ajamaan pitempiäkin matkoja.
nuden saanut vingutettua muna asennossa 136 pelkällä sulakkeella. mikäli merkitystä
Viimeksi muokannut Juhoqqeli päivämäärä 28.7.2012 15:07, muokattu yhteensä 1 kerran
"Yamaha ei Pamaha."
-villeee
Liittynyt:
20.3.2012 20:27
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut -villeee » 29.7.2012 1:05

onko kukaan pistänyt sigmaa gepardiin jos on nii onnistuko helposti koska ei innosta ostaa uutta mittaristoa.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 29.7.2012 12:54

stunter antti kirjoitti:
Dalhan kirjoitti:
stunter antti kirjoitti:Mites näissä, ku tuol tietopankis ei oikeen kerrota, noi jousitus istuma asento ja muutenki mukavuus ym. Onko hyvä ajaa tälläsel 173cm pitkä? Ja riittääks tähän pelkkä sulakkeen laitto et oh ihan jees säädöis ettei tarvi pakostivaihtaa suutinta tyhjentää putkee ym? ja huiput olis pelkäl sulakkeel?

Jos laittaa sulakkeen niin pitää vaihtaa suutin ja tulppa. Huippuja en osaa sanoo.

entäs ajomukavuus ym?

No jos et vielä hoksannu niin pakoaukonsäädin on lukittu kiinni kun on kuristettu A1 ja kun laitat sulakkeen (tai mikä se viritys onkaan) niin YPVS alkaa toimimaan eli ala ´kiekoilla on samat väännöt ja tuntuu samalta lussulta, muttta kun kiekat nousee niin pakoaukko aukee ja tulee piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkki. Paitsi ettei se kovin kummonen kuristetulla putkella tietenkään ole.
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut jukke96 » 29.7.2012 23:03

-villeee kirjoitti:onko kukaan pistänyt sigmaa gepardiin jos on nii onnistuko helposti koska ei innosta ostaa uutta mittaristoa.

Sigman laittamine on tosi yksinkertane homma!
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
xbomber46
Liittynyt:
28.8.2010 13:57
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut xbomber46 » 30.7.2012 22:00

Jälleen pienissä ongelmissa, mitähän taas tapahtu :s

Ajelin tänään päiväl normaalisti työmatkan ja töitten jälkeen joku 30km lenkki, sää oli aika kuuma niin piti käydä viilentymässä. Oli pyörä tossa varjossa pihalla sitten päivän, ja lähdin äsken laittamaan talliin. En jaksanut ruveta veivaamaan pyörää autojen välissä niin ajattelin laittaa käyntiin ja käydä pyörähtämässä tiellä. Laitoin käyntiin ja vaihteen silmään, sammui kun oli kone kylmä (ilman ryyppyä). Vähän nykäs kun vaihteen laitto silmään silleen.

Sitten vaihde vapaalle, virrat päälle ja uutta yritystä - ja koko pyörä meni iha juntturaan. Startti ei pyörähtänyt kun ihan millisekunnin, se oli ihan jumissa ja pyörä veti ns. oikosulut, mittariin tuli ihme lukemia ja sitten virrat kii. No mittailin siinä akun jännitteet ja kunnossa oli. En kehdannut tossa oikein hikoillakkaan enää, kokeilin pikkuvauhdista työntämällä käyntiin mutta ei ollut näköjään tarpeeks vauhtii. Sitten vähän aikaa rumppailin sitä starttii ja ihmettelin, kunnes yhtäkkii lähti käyntiin normaalisti. Sitten käynnistelin ja suljin virtoja pari kertaa ja toimi normaalisti. Sitten taas meni samaan juntturaan, ja nyt jätin talliin. Startin aikana jännitteet pysyy aivan normaalina. Startti menee tolleen ihmeellisesti jumiin. Eiköhän se tuosta taas käyntiin lähde mutta ei tuo nyt mitään normaalia ole :eek:

Ikinä ei ole ollut startin kanssa ongelmia, aina hipasusta käyntiin - kylmänä tai lämpimänä. Gepardi on vm 06' ja ajettu jotain 15tkm päälle.
jjojje
Pyörä:
Yamaha DT 50CC SM.Derbi GPR 125 nude
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.4.2011 2:57
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut jjojje » 31.7.2012 0:25

meneekö racing mallin kytkin vaijeri nudeen? eli onko niillä jotain pituuseroja?
Yrskä_
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Paikkakunta:
Muutama metri alle Rovaniemen
Liittynyt:
23.1.2011 0:32
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Yrskä_ » 31.7.2012 2:17

Nudessa pitempi vaijeri. Ja joku kyseli ylimääräsiä johtoja niin ei niitä ole mutta se yks johto josa ei ole liitintä päässä kiepautetaan tulpanjohon ympärille muutamalla kierroksella. Se on kierroslukumittarin johto ja mittailee niitä pulsseja.
'sami_
Pyörä:
Derbi gpr 125 racing vm. 05
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
15.8.2009 18:26
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut 'sami_ » 31.7.2012 15:13

Mikä mahtaa olla ketjujenpituus/lenkkiluku kun edessä 15p ratas ja takana 50p ratas?
U.n.c.l.e.S.a.m
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Derbi X-race.
Liittynyt:
25.9.2011 12:38
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut U.n.c.l.e.S.a.m » 31.7.2012 15:39

Voiko tuon bensatankin anturin ottaa tankista irti ilman, että rupeaa vuotamaan bensaan, kun on kumminkin tankin pohjassa vai pitääkö se johto irrottaa toisesta päästä (mistä?).
http://www.nettimoto.com/derbi/x-race/1349465
^Ostakaa pois!
xbomber46
Liittynyt:
28.8.2010 13:57
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut xbomber46 » 31.7.2012 15:57

U.n.c.l.e.S.a.m kirjoitti:Voiko tuon bensatankin anturin ottaa tankista irti ilman, että rupeaa vuotamaan bensaan, kun on kumminkin tankin pohjassa vai pitääkö se johto irrottaa toisesta päästä (mistä?).


Anturi lähtee tuosta bensahanan tietämiltä, ota tankin kolme ruuvia irti, nosta tankkia vähän ylös ja taaksepäin -> irroita anturin klipsi. Ei se siitä rupea bensaa vuotamaan.

Mutta mitäs osaisitte sanoa tuosta startin ongelmasta :s Tänään teki täsmälleen samalla tavalla aamulla, ja lähti vasta vaihde päällä käyntiin. Startti tuntuu olevan jumissa ja heittää virrat kiinni heti kun koskee nappiin. Mutta kun sain käyntiin, pyöri startti kuitenkin tyhjääkin, mutta kun antaa koneen viilentyä ja yrittää startata uudestaan on se taas samassa jumissa ja lähtee vasta vaihde päällä käyntiin. Mikähän tässä voisi olla vikana?
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Dalhan » 2.8.2012 5:51

Mikähän mahtaa olla ongelma gepardissa kun kiertää kuutos vaihteella noin 8 tuhatta ja kulkee 120-125km/h ja siitä ei enään kiihdy enempää. Pyörä on entisen omistajan mukaan täystehoinen ja hänellä oli kulkenut yli 150km/h, Pakoaukonsäädin aukeaa kunnolla ja putki ei ole tukossa. Välitykset pyörässä on 15-50. Heittäkää ehdotuksia mitä tuossa voi olla vikana kun alkaa pikkasen jo lahoamaan pää tuon kanssa :paha:
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
U.n.c.l.e.S.a.m
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Derbi X-race.
Liittynyt:
25.9.2011 12:38
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut U.n.c.l.e.S.a.m » 3.8.2012 14:44

Mullakin sama ongelma. Pakoaukon säädin toiminnassa, suuttimet vaihdettu, 9-arvoonen tulppa ja katalysaattori poistettu, välit 16-50, mutta silti kulkee vain reilut 130Km/h ja kiertää kutosella vain 8,6 tuhanteen? Mitkä välitykset näissä on vakiona?
http://www.nettimoto.com/derbi/x-race/1349465
^Ostakaa pois!
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Dalhan » 3.8.2012 16:49

U.n.c.l.e.S.a.m kirjoitti:Mullakin sama ongelma. Pakoaukon säädin toiminnassa, suuttimet vaihdettu, 9-arvoonen tulppa ja katalysaattori poistettu, välit 16-50, mutta silti kulkee vain reilut 130Km/h ja kiertää kutosella vain 8,6 tuhanteen? Mitkä välitykset näissä on vakiona?

Nuo mitkä sulla on.
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.