Kokeiles laittaa virtaa suoraan startille, eli otat startinjohdon solenoidista irti ja yhdistät akunnapaan. Se on kerrottu tuossa pariviestiä ylempänäkin.
Tässä olen parin päivän mittaan pikkaisen purkinut mitoa. Olenko ymmärtänyt tuon startin toiminnan aivan oikein, startti ei pyöritä konetta käyntiin vaan imaisee ylinteriin bensaa ja räjäyttää koneen käyntiin?
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Startti toimii niin että startin bendix akseli työntyy vauhtipyörän hammasratasta vasten ja alkaa pyörimään. Vauhtipyörä on kiinni kampiakselissa joten konekin lähtee siitä pyörimään. Ja kun mäntä menee alaspäin niin silloin se imaisee sitä bensan ja ilman seosta sylinteriin ja kun mäntä on ylhäällä kipinä sytyttää sen seoksen ja kone alkaa käymään.
Jos sulla on vähänkin vanhempaa mitoa niin mekaaninen mittari kusee aika huolella, ei sen kyllä ihan noinpaljoa kuuluisi kusasta. Mitäs isommissa vauhdeissa näyttää?
Kaikkien autojen ja pyörien mittarit on hiukan epätarkkoja, yleensä näyttävät noin kymmenen prosenttia yläkanttiin. Onko eturengas oikean kokoinen? Jos se on kulunut tai olet vaihtanut pienemmän renkaan, niin mittari näyttää liikaa.
Pyörä on 2007. Rengas on kokoa 110/70, kulutuspintaa on 1-2mm. En sitten tiiä mikä siinä on vikana mutta ei ainakaan tule taajamassa ajeltua ylinopeutta.
Mikä on vikana miton takalyhdyssä, kun jarruvalot toimii mutta jos ei jarruta niin lyhty on pimeänä. Polttimot vaihdoin jo ja ei auttanut. Kaikki johdot näyttää olevan paikallaan.
Moro nyt tuli mitoon uusi mitakan sylinterisarja mitakan männällä niin onko väliä että mitenpäin ne männänrenkaat tulee, molemmat on mustia ja en nähnyt mitään merkkejä niissä ja yhtäpaksuja ovat pikaisia vastauksia kiitos!
Jos ei ole mitään merkkejä, niin ei pitäisi olla väliä miten päin menee. Tarkista vielä kuitenkin toiseen kertaan merkit. Jos löytyy merkkejä niin se puoli ylöspäin.