Jö0nä kirjoitti:Menipähän viimeviikolla omasta apikasta leviimään alapään neulalaakeri= pytty ja mäntä entisiä ja kiertokankee vaihtamaa ja laakereita... No pitänee sitten 140cc hommata samantien.
I feel u bro.
Kesällä kävi samat, omasta tyhmyydestä. Tuli annettua, ehkä hieman liikaa rakkautta rinkiä ajaessa, ja sittemmin kotimatkalla tuli testattua huippuja.. Siinä sit huippujen testaamisen jälkeen, n. 105-110km/h vauhdista, sammui. -> tyrkkäsin varatankille (tämä tulee aina ensireaktiona) ja sitten kytkin taas ylös niin paukkas paineet pihalle, ja renkaan lukkoon. Rullaus bussipysäkille ja ensin luulin että lämpöleikkas. Kiksi ei painunut senttiäkään.. Putki irti ja kattelee, että jassoo
Alapään neulalaakeri tuli siis tiensä päähän, ja hakkaili männän vhm:n kantta vasten paskaks..
( 2kertaa oli siihen mennessä leikannut kiinni, ja kahdesti männästä lähtenyt pala irti. Eikä alapäätä ollut avattu tähän mennessä. Mittarissa tapahtumahetkellä 16k. Ja huom. Minulla vain kerran lähtenyt pala irti männästä, muut tapahtumat käyneet entisillä omistajilla, heidän virheistään johtuen)Pistin käytännössä kaiken uusiksi. Mitakan pyttysarja,kiertokanki,laakerit,stefat,tiivisteet,muovirattaat ja koko kytkinpaketin.
Remontille tuli hintaa jotain 850€ osat pjme:ltä tilattuna, ja itse kaverin kanssa laitettuna.