RG125 kirjoitti:sori mutta nyt en muista vakiokokoa, oliko se 54mm ?
Joo vakiokoko on 54mm eli tuossa mun laittamassa linkissä olisi juuri 56mm männänrenkaat.
Tomppade kirjoitti:Mulla on vielä ärgee tallissa, eikä ole kyllä osina maailma lähtemässä ei pelkoa, ainakin yksi ärgee säästyy jälkipolville kun oma on sen verran vaiheessa.
Kertokees veljet mistä noihin saa stefasarjoja koneeseen, joka putiikki on aikalailla kahlattu läpi ja maahantuojakaan ei oikein ollut myyntituulella. ongelma on siis kun rg:ssä on sen verran erikoisen kokoiset kampiakselin stefat että niitä ei saa tarvikkeena helsingin laakerilta tai mistään autovaraosaputkasta.
RG125, ota nyt tönäri käteen ja mittaile onko ne renkaat ja mäntä edes samaa paria, ja onko sylinteri niiden kanssa oikeasti samaa paria.
Tomppade kirjoitti:Mulla on vielä ärgee tallissa, eikä ole kyllä osina maailma lähtemässä ei pelkoa, ainakin yksi ärgee säästyy jälkipolville kun oma on sen verran vaiheessa.
Kertokees veljet mistä noihin saa stefasarjoja koneeseen, joka putiikki on aikalailla kahlattu läpi ja maahantuojakaan ei oikein ollut myyntituulella. ongelma on siis kun rg:ssä on sen verran erikoisen kokoiset kampiakselin stefat että niitä ei saa tarvikkeena helsingin laakerilta tai mistään autovaraosaputkasta.
Micce kirjoitti:Myitkö 27k ajettuna?Iigel kirjoitti:Mun Gammal tais olla todelliset kilometrit jo lähempänä 70000km, mutta projektoidessa pääsi mittarista kilometrit pyörähtämään, joten sellaiset 27000km mittarissa.