riejaz kirjoitti:Tämmönen ois ehkä hankinnassa. Saako mistään muualta rattaita yms hilppeitä ku maahantuojalta? Kulkeeko oikeeta vakiona sen 110? Mistä saa änkkäreitä tähän ja paljon suunnilleen maksaa, voiko soveltaa jostain muusta pyörästä? 2007 vuonna vissiinki loppunu maahantuonti ku ne näyttäs olevan uusimpia mitä myynnissä. Mitkä täs on vakio välit? Miten usein pitää vaihtaa moottoriöljyt ja mikä on suunnilleen huoltoväli ja mitä pitää tehä? Kiitos!
Vakiona ei mene oikeeta ku maks 110km/h(mittariin n.120km/h). Vakiona on niin tiuhat välitykset, että on mahdotonta päästä lujempaa kun iskee rajottimeen kiinni(jos nyt edes saa kierrätettyä sinne asti
). Sitten kun välityksiä vaihtaa isommiksi ni meinaa tietty loppuu väännöt kesken, mutta vakiovälit on ehdottomasti liian tiuhat. Parhaat väännöt ja tehot on niin alhaalla, että turha tätä peliä on vinguttaa.
Änkkäreitä löytyy käytettynä nettivaraosasta yms, ja Espanjasta sai vissiin turbokitin putkiston, jonka hinta onki sitte suolanen.
Moottoriöljyt vaihan ite ainaki 3000km välein. No siis Riejuunhan tehdään just samat perushuollot mitä muihinki pyöriin: öljyjen vaihto, kettinkien rasvaus ja kiristys, aika ajoin venttiilien säätö, ilmansuodattimen puhdistus yms yms.
EDIT: Jisto millä väleillä oot ton 135km/h saanu? Meinaan ku iskee 15 piikkisellä eturissallaki pahasti rajottimelle jo tossa 133km/h. Vakioväleillä tuo 135km/h onnistuu vaan vapaapudotuksessa. Toki sun mittari ei välttämättä oo vakioasetuksilla..
Itellä tuo 133km/h oli jo niin hien ja tuskan takana ja vedetty suunnilleen tunturin huipulta alas kuusamon reissulla.