Täytyy pistää korvan taakse. Kyl toi siel budjetin ylärajois on. Saakohan noit kalvokaasareit miten säädettyy... En oo ihan täysin selvil niitten toimintaperiaatteest. Kai sielki jotain suuttimia on.
Kattelin Duellilta et siel olis ilmeisesti PHBG:n kopio 50€. Vaijeriryypyllä viel. Muuteki nois Keihineis oli sitä kun siin on se metallisanka mil menee oikean puolen kaasarii myös ryyppy pääl ni vähä hankaluuksii oli saada bensaletkut menee siel sillee sopivasti ettei ne hankais.
Tietty ennen ku noit kaasareit alkaa miettimää ni täytys keksii mikä siin konees on muuten vikana. En muista kerkesinkö avautumaan, mutta tosiaan toissa syksynä ku viimeks ajelin ni yhtäkkii hävis tehot ja alko jotain ihme kolkatusta kuulumaan. (Ajoin rampilta ylös ja aikani siin ihmettelin ja oottelin kyytiä, tuli viel joku harrastaja siihen 3-pyttysel 750cc kakstahti Kawal kyselemää, komeet oli äänet.
) Muistaakseni jompikumpi pytty ois hävinny, mut kuiteki se pari vuotta aikaa ni täytyy tutkii uudestaan. Avasin silloin yläkerran mut ei siel mitään kummallist ollu. Jälkikätee kun miettii ni ihan ku ois joku laakeri menny. Yks ois et sytytysjärjestelmää on tullu jotain, katkoja jotenki jumis tai se säätönokka.
Jos ei tuu enää peliä niin ilmottelen täällä kyllä jos sen raadon joku haluaa...
LISÄYSTÄ:
Avasin kytkinkopan, ei siel ainakaa mitää fyysisii muutoksii näkyny. Öljyn seas melko paljon rautalastuu...
LISÄYSTÄ:
Kone on purettu. Kiertokangen laakerihan se oli menny.