Jos ajaa pidemmän matkaa niin yht äkkiä kierrokset laskee vain ja buuaa. Sitten saattaa hetken päästä lähteä käyntiin ryyppy päällä. Ja sen jälkeen toimiii pari km ja sitten sama? Jos antaa olla yön yli niin sitten voi taas toimi 50-200km?
Pemppis kirjoitti:Hei nyt ku kevät tekee tulojaan nii ois korkee aika taas mainostaa uudelleen!
JOS ei miton huiput (n.160 km/h) ei riitä, niin minulla on hyvä ratkaisu siihen ongelmaan!
Hallissa olisi Dellorto 34 VSHB kaasari + vaijerit!
66650E pytty, joka on pinnoitettu noin 14tkm sitte + 3000km ajettu Wisecon 2-renkainen, tasalaki mäntä sekä neulalaakeri sun muut osat mitä mäntäsarjassa on.
Kansi, jossa ei ole minkäänlaista mainintaa mutta Kuopion Huoltotriossa sanottu sitä 200H kanneksi.
Sitten löytyy muuta osaa melkein kokonaisen pyörän verran! Hinnat ei tosiaankaan päätä huimaa, koska jos osat ei ole vuoden loppuun mennessä myyty, niin päätyy ne mitä luultavimmin Kuusaankoskelle kierrätykseen! SEKÄ pitäis saada muutama satanen kasaan uutta pyörää varten, jotta pääsee töissä käymään..
Pahoittelen tätä myynti-ilmotusta, mut nyt iski vähä kiire ja en muuta hyvää tiedotuskanavaa löytäny
nikeee kirjoitti:Pemppis kirjoitti:höpöttelyä
Ei sulla sattuis olemaan tt putkea myynnissä? Ja jos on niin minkä merkkistä ja hintasta? Olenko ymmärtänyt oikein että tohon kaasariin ei vaijerien lisäksi muuta "ylimääräistä" tarvita? Paljonko kyseisellä setillä hintaa?
Ja sitte yks kiireinen kyssäri! Mitenkä mahtaa arrowi istua vakioputken "holkin" kanssa pytyn kylkeen? Tai saako jostain ostettua pelkästään sitä holkkia? Itse en ole mistään löytänyt...
Terv. Niklas