jonicc kirjoitti:Jos välit loppuis kesken ni eikös se sillon vetäis rajottimelle sinne 10500 asti? Ei itelläkää taho oikee kulkee kunnolla, välillä hyvä jos saa 100 suoralla pystyssä, munaris tulee sit se ~10 lisää
Hussellehappee kirjoitti:Niin mut se on outoo kun ei vaan kierrä kutosel enempää alamäkeen vaikka vetäs munamankelis Kyllä sen pitäs mun alla jaksaa vetää kutonen loppuun varsinkin kun en oo mikään mailman painavin tyyppi Että mistäköhän vois johtuu?? tulppa?
Blacklake kirjoitti:No tuota.. Mistäs sitte saan tilattua pelkät takakatteet? Vai pitäisiköhän samalla etukatteet.
Stål onko sulla uudet etukatteetkin tuossa hussessasi?
En haluais lähteä alkuperäisiä katteita leikkaamaan, onhan niitä kiva olla muutamat käytettävät katteet. Ei tässä vielä rahaa ole, joten on hyvin aikaa miettiä oikeat taka- ja etukatteet sekä menevät tarrasarjat.
Pitää koittaa ite keksiä mitkä menis, menee teiltä vielä hermot ku liikaa kyselen
Blacklake kirjoitti:nämäkö tilasit vai mitkä?
THElias kirjoitti:Blacklake kirjoitti:No tuota.. Mistäs sitte saan tilattua pelkät takakatteet? Vai pitäisiköhän samalla etukatteet.
En haluais lähteä alkuperäisiä katteita leikkaamaan, onhan niitä kiva olla muutamat käytettävät katteet. Ei tässä vielä rahaa ole, joten on hyvin aikaa miettiä oikeat taka- ja etukatteet sekä menevät tarrasarjat.
Pitää koittaa ite keksiä mitkä menis, menee teiltä vielä hermot ku liikaa kyselen
Näköjään olet samanlaista tarrasarjaa tilaamassa mikä minulla on D mutta siis itse tilasin 510 etu- ja takakatteet kaikki muut tarrat meni hyvin kiinni paitsi lokarin(sen olin vaihtanut muutenkin) etupumppujen mut se ei minua haitannut koska siellä oli muita tarroja mutta takahaarukan tarraa joutu vähän lyhentää ja niistä syylärin suojista eli etuala katteista leikkasin tarrasta pienen palan pois niin näyttää minusta ihan hyvältä.
Stål kirjoitti:THElias kirjoitti:Blacklake kirjoitti:No tuota.. Mistäs sitte saan tilattua pelkät takakatteet? Vai pitäisiköhän samalla etukatteet.
Näköjään olet samanlaista tarrasarjaa tilaamassa mikä minulla on D mutta siis itse tilasin 510 etu- ja takakatteet kaikki muut tarrat meni hyvin kiinni paitsi lokarin(sen olin vaihtanut muutenkin) etupumppujen mut se ei minua haitannut koska siellä oli muita tarroja mutta takahaarukan tarraa joutu vähän lyhentää ja niistä syylärin suojista eli etuala katteista leikkasin tarrasta pienen palan pois niin näyttää minusta ihan hyvältä.
Millä ilveellä sä oot saanu SMR510 2008-> etukatteet kiinni ? Joku täällä foorumilla oli joskus ostanut vääränmalliset (tais olla tuollaiset uudemmat) ja valitteli kun ei sopinut. Ja tuo sun tarrasarja ei ole kyllä SMR510, kun tuo takalipan tarra ylettyy lipan päätyyn asti?
Blacklake, oma husse meni kiertoon jo syksyllä, mutta tais olla ihan vakiota vastaavat etukatteet.
E: Pienen tutkailun jälkeen tulin siihen tulokseen, että voi hyvinkin sopia nuo uudemman SMR510 etukatteet.