Rieju RS 2 125

Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 30.7.2009 17:30

Toimiiko tuo nopeusmittari jotenkin kierrosluvun perusteella jos takarenkaan kehä pitää syöttää?
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 30.7.2009 18:18

Vaihe kirjoitti:Toimiiko tuo nopeusmittari jotenkin kierrosluvun perusteella jos takarenkaan kehä pitää syöttää?

Juu eli Riejussa nopeus mitataan takarenkaalta ja sen takia luonnollisesti tarvii takarenkaan kehän. ;)
Jisto
Pyörä:
Honda nsr 125r
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
1.4.2008 19:34

ViestiKirjoittanut Jisto » 31.7.2009 11:43

hmm mul on vakio säädöt siin mittaris eikä iske rajottimelle vitosel
Hurjastellaan kun tavataan...
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 31.7.2009 12:18

Jisto kirjoitti:hmm mul on vakio säädöt siin mittaris eikä iske rajottimelle vitosel

Se ei iske rajottimelle kun on niin laiska, ei liity mittarin asetuksiin. Määki sain riejun kiertään vaan muutaman kerran rajottimelle asti, eli kaverin räsän imussa tai sitten helvetinmoiseen alamäkeen. Tällöin mittarissa oli päälle 130 ja rajotin alko pätkiä.
Jisto
Pyörä:
Honda nsr 125r
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
1.4.2008 19:34

ViestiKirjoittanut Jisto » 31.7.2009 19:29

Mutta ei iske edes 150cc kanssa ja ajossa vakio väleillä on kierroksia parhaillaan 11 000
Hurjastellaan kun tavataan...
-jeppez
Pyörä:
Kawasaki KMX -02
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
29.6.2009 22:14

ViestiKirjoittanut -jeppez » 2.8.2009 20:53

osaisiko joku auttaa kun antaa kaasua hieman ja päästää pois ni alkaa helisemää sellailla jännästi. (kenties moottorissa vikaa?).
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 2.8.2009 23:12

"sellailla jännästi" ? :D Tosi kuvaavaa. Mistä ääni kuuluu?
-jeppez
Pyörä:
Kawasaki KMX -02
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
29.6.2009 22:14

ViestiKirjoittanut -jeppez » 3.8.2009 0:18

siitä en oo varma mistä se kuuluu mutta kumminki sellane särinä/helinä kuuluu ku päästää kaasun pois ja sen verran voisin sanoo että se tulis luutavimmin moottorista ku ei siinä mitää irrallisiii ruuvei oo tai mitää sellasta...
Makupussi
Pyörä:
RIEJU RS2 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.4.2008 21:55

ViestiKirjoittanut Makupussi » 7.8.2009 2:24

-jute kirjoitti:osaisiko joku auttaa kun antaa kaasua hieman ja päästää pois ni alkaa helisemää sellailla jännästi. (kenties moottorissa vikaa?).

mahtaa katteet helistä kun ne on ''HIEMAN'' muoviset :D ja sitten ne kärpäs verkot saattaa myös olla löystyny niin nekin voi helistä.
-jeppez
Pyörä:
Kawasaki KMX -02
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
29.6.2009 22:14

ViestiKirjoittanut -jeppez » 7.8.2009 20:06

no mä veikkaisin että ei saata olla katteet. (mutta tarkistan kumminkin) ku mun vanhassa mopossa kuulu samanlainen ääni mutta se jäi arvoitukseksi että mistä ääni on kotoisin että jos joku osaavampi henkilö kuin minä osaisi kertoa mistä ääni tulee. :)
kymko
Liittynyt:
2.5.2008 16:18

ViestiKirjoittanut kymko » 22.8.2009 23:55

Onko muillaki riejut yhtä tehottomiiku mulla, ottaa 5vaihteella tasella vaa noin 8000kierrosta. Se on jotain 100-105km/h...
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 26.8.2009 21:50

kymko kirjoitti:Onko muillaki riejut yhtä tehottomiiku mulla, ottaa 5vaihteella tasella vaa noin 8000kierrosta. Se on jotain 100-105km/h...

Juuri kyseisen ominaisuuden takia pyörä meni vaihtoon. :D
kymko
Liittynyt:
2.5.2008 16:18

ViestiKirjoittanut kymko » 28.8.2009 15:21

juu :) no riittää toi nopeus lyhyille matkoille....
-RL-
Liittynyt:
29.8.2009 15:51

ViestiKirjoittanut -RL- » 29.8.2009 16:06

Heips.
Mites ku oon lukenu, että CDI rajoittaisi, niin onko joku joskus testannu vaihtaa sitä? Ja sitten myös, että olettekos pistäneet tehareita näihin? Auttoiko mitään? Minkä ja mistä ostit? Tällaisiin kysymyksiin tarttes vastauksen ku ei viittis mitää laiskaa ostaa.
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 29.8.2009 16:11

Tehari ei auta nelaripiikin tehoihin, ellei sitten ole tunkkonen katalysaattori änkässä. CDI:ssä on vain kierrosrajoitin, eikä sen ohitus auta mitään.