V_T_E_C kirjoitti:mustavi kirjoitti:Tohon jossain vaiheessa puheena olleeseen kulta/kulta-väritettyyn Varjoon tuli tänään Espanjasta Honda-Montesalta vielä vastausmaili. Väritys on todellakin hyvin harvinainen, valmistusmäärä yhteensä vain 860kpl vuosina 2002 ja 2003. Jos ketään kiinnostaa
tuli tollanen juttu bongattuu tuolt pari sivuu taakse päin niin onko toi kyseisen värinen
http://www.nettimoto.com/honda/vt/1247145
Minulla on tuon värinen, mutta sitä en kyllä sanoisi kultaiseksi. Kai se lähinnä harmaa on, vaaleanruskealla vivahteella. Hankala sanoa.
Punaisen Shadow'n olen itsekin nähnyt täällä Salossa joskus, mutta se ei siis ole minun.
Tällä viikolla tuli haettua mopo tallilta, mutten ole vielä sen kummemmin päässyt ajelemaan. Lähti kuitenkin kivasti käyntiin, kunhan ensin oli akkua vähän ladattu.
Voin myös tulla miittiin, jos mitään kummempaa ei satu olemaan samaan aikaan. Mieluiten etelä-Suomessa, mutta ei se pohjoinenkaan ole poissuljettu ajatus.
Olettekos muuten kokoontumisajoissa käyneet paljonkin? Ainakin joissain jaetaan pisimmän matkan palkinto myös kevareille. Itse nappasin sellaisen viime vuonna Saloajoista, vaikka matkaa ei tullut kuin 40 km - mutta olinpas ainoa, joka tuli sinne kevarilla.