Cagivan vaihteisto on suht nirso vaihteistoöljyn suhteen. Esim, omaani kokeilin Castrol MTX:ää, kun sitä löytyi purkki hyllystä, ja aika äkkiä vaihdoin toiset öljyt, kun vaihteisto alkoi toimia todella kankeasti. Itse käytin Teboilin Superbike 15W50, siinä täsmäsi vaatimukset ja viskositeetti, ja vaihteisto toimi todella sulavasti niillä.
Kyllä se Miton valokäämi alkaa tuottaa heti tyhjäkäynniltä asti, mutta riittävästi se alkaa tuottaa vasta, kun kierroksia on muutama tuhat. Vilkkuongelmasi voi hyvinkin johtua esim. huonosta akusta olettaen, ettet ole ledivilkkuja laittanut, jotka taas usein sekoittavat vilkkujen toiminnan, toisinaan myös vastuksella.
Eteen aikanaan sovitin 120/70 kokoista kumia, eikä oikein mahtunut pyörimään, vaan otti vähän lokasuojaan reunoilta, ja soralla ajaessa renkaaseen tarttuneet kivet otti lokasuojaan kiinni. Toki vähän riippuu renkaan mallista, mutta yleisesti ottaen 120 leveä on liian leveä Mitoon. 100 leveä taas on turhan kapea Miton etuvanteelle.
Takana kyllä oli varsin maukas rengas 160/60 kokoinen Misukka, itse pidin sen ajettavuudesta enemmän kuin vakiolevyisestä.
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc