Miehistä_Miehin kirjoitti:
Aivan kaamean työmaan takana, niinku siinä lukeekin että pitää hommata A1 hilppeet ja käyttää pyörä italiassa jne. Tyypitys, vero, A1 osat ja rahti yhteensä noin 3000€ puhumattakaan kuinka paljon hommaan menee aikaa.
Ja toisekseen 2018 kotarit julkaistaan ihan tuota pikaa, ainakin 250/300 tulee olemaan kaasarien sijasta ruiskut ja jos tulee myös 125 niin suattaapi olla että saa taas rekisteriin. Silloin kukaan ei enään mitään 2017 mallin piikkistä osta 12000€ hintaan.
.motomiäs kirjoitti:Käytin kaasarin auki (38keihin) ja
Ps 198
Neula NOZE, toiseksi alimmassa sokka
Tyhjäkäynti 48
Minusta nuo kuulostaa aika yläkanttiin laitetuilta vaikka pro circuitin putki onkin. Kuitenkin pelaa hyvin eikä tunnu että kävis rikkaalla. Mitä täältä oon lukenu ni porukalla 36 keihinissä 175-180 suuttimia että aika isolta kuulostaa nuo minun säädöt. Millasia säätöjä muilla?
Ootko tsekannu että sytytystulppa näyttää ihan normaalilta? Savuttaako kohtuuttomasti tai räkiikö öljyä putkesta?
Jos kaikki ok niin itse näkisin ettei ole tarvetta säätää.
Tosin niinkuin JL- juuri tuossa sanoi että pro circuitin tai vastaavan kanssa useimmat käyttää vain muutamaa numeroa isompaa suutinta mitä ohjekirjan taulukko ohjeistaa.
Mutta joka tapauksessa ennemmin vähän liian rikkaalla kuin laihalla.