Rieju RS 2 125

-RL-
Liittynyt:
29.8.2009 15:51

ViestiKirjoittanut -RL- » 29.8.2009 16:16

No onkos mitään, joka auttaisi tuohon RS2:sen tehottomuuteen?
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 29.8.2009 19:03

150cc kitti.
-RL-
Liittynyt:
29.8.2009 15:51

ViestiKirjoittanut -RL- » 30.8.2009 11:25

No mites tää sitten kulkee, jos vaihtaisi kaasarin muutaman millin isommaksi, vaihtaisi tyhjäkäynti- ja normi suuttimen, vapaammin virtaavan ilmanputsarin ja siihen vielä tehari ja vaikka uusi takanakki.


-E: typoja
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 30.8.2009 15:02

+3km/h vanhaan huippunopeuteen.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 30.8.2009 18:44

Vaihe kirjoitti:+3km/h vanhaan huippunopeuteen.

No jaa... Mää niitä suuttimia vaihtelin, ilmanputsaria avarsin ja vaimenninta porasin. Tiedä nyt sitte auttoko yhtään mitään.
Laittakaa suosiolla se 150cc kitti jos haluutte lisää nopeutta.
Nightshot
Pyörä:
Suzuki RG 125F
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
7.7.2008 21:04

ViestiKirjoittanut Nightshot » 1.9.2009 19:52

-jute kirjoitti:no mä veikkaisin että ei saata olla katteet. (mutta tarkistan kumminkin) ku mun vanhassa mopossa kuulu samanlainen ääni mutta se jäi arvoitukseksi että mistä ääni on kotoisin että jos joku osaavampi henkilö kuin minä osaisi kertoa mistä ääni tulee. :)

Riejujen ominais ääniä :lol:
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 2.9.2009 15:47

Nightshot kirjoitti:
-jute kirjoitti:no mä veikkaisin että ei saata olla katteet. (mutta tarkistan kumminkin) ku mun vanhassa mopossa kuulu samanlainen ääni mutta se jäi arvoitukseksi että mistä ääni on kotoisin että jos joku osaavampi henkilö kuin minä osaisi kertoa mistä ääni tulee. :)

Riejujen ominais ääniä :lol:

Kiitämme asiallisesta, valaisevasta ja täsmällisestä viestistäsi, kiitos. :paha:

Teit sitten Jisto sen minkä mää melkein meinasin tehdä eli laitoit 150cc pannun. Miten lujaa jaksaa kulkee normi-asennossa vastatuuleen? Vakiona kulki vastatuuleen normi-asennoss about 95 oikeeta.
Jisto
Pyörä:
Honda nsr 125r
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
1.4.2008 19:34

ViestiKirjoittanut Jisto » 5.9.2009 11:01

vakio väleillä jonku 115-120 normiasennossa muna asennossa tasasel jonku 130
Hurjastellaan kun tavataan...
-RL-
Liittynyt:
29.8.2009 15:51

ViestiKirjoittanut -RL- » 6.9.2009 12:33

Ootkos jisto tehny siihen sun riejuus mitää muut ku ton 150cc pannun?

E. Onkos joku nyt vahtanut sitä CDI-boxia, että vaikuttaakose mihinkään ja mistä sellasen sais?
Jisto
Pyörä:
Honda nsr 125r
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
1.4.2008 19:34

ViestiKirjoittanut Jisto » 7.9.2009 15:35

ilman putsaria avarrettu 26mm kaasari ja änkän vaihtanu+15 piikkine eturatas
Hurjastellaan kun tavataan...
-RL-
Liittynyt:
29.8.2009 15:51

ViestiKirjoittanut -RL- » 7.9.2009 15:53

Jisto kirjoitti:ilman putsaria avarrettu 26mm kaasari ja änkän vaihtanu+15 piikkine eturatas


Ja vain 130 huiput? Huh huh...Mites kestää? Kiihtyy vissiin ihan mukavasti? Ja ottaakos CDI-boxin rajotin kiinni?
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 7.9.2009 20:44

-RL- kirjoitti:
Jisto kirjoitti:ilman putsaria avarrettu 26mm kaasari ja änkän vaihtanu+15 piikkine eturatas


Ja vain 130 huiput? Huh huh...Mites kestää? Kiihtyy vissiin ihan mukavasti? Ja ottaakos CDI-boxin rajotin kiinni?


No aika hyvin tuo 130 huiput jos vakiolla realistiset huiput on jotain vähä päälle 110km/h.

Ja Jisto sanoi näin sivu taaksepäin: "Mutta ei iske edes 150cc kanssa ja ajossa vakio väleillä on kierroksia parhaillaan 11 000"
-RL-
Liittynyt:
29.8.2009 15:51

ViestiKirjoittanut -RL- » 7.9.2009 21:04

Topler kirjoitti:
-RL- kirjoitti:
Jisto kirjoitti:ilman putsaria avarrettu 26mm kaasari ja änkän vaihtanu+15 piikkine eturatas


Ja vain 130 huiput? Huh huh...Mites kestää? Kiihtyy vissiin ihan mukavasti? Ja ottaakos CDI-boxin rajotin kiinni?


No aika hyvin tuo 130 huiput jos vakiolla realistiset huiput on jotain vähä päälle 110km/h.

Ja Jisto sanoi näin sivu taaksepäin: "Mutta ei iske edes 150cc kanssa ja ajossa vakio väleillä on kierroksia parhaillaan 11 000"


Se o jännä ku jossain sanotaan, että rajotin nappaa kiinni 8000-8500 ja joissain ei ota ollenkaan...Olisikohan kiinni vuosimallista tai jostakin?
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 7.9.2009 21:09

Rajoitin ottaa kiinni 10600:ssa. BBR:n 11600:ssa.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 8.9.2009 15:21

-RL- kirjoitti:
Topler kirjoitti:
-RL- kirjoitti:
Jisto kirjoitti:ilman putsaria avarrettu 26mm kaasari ja änkän vaihtanu+15 piikkine eturatas


Ja vain 130 huiput? Huh huh...Mites kestää? Kiihtyy vissiin ihan mukavasti? Ja ottaakos CDI-boxin rajotin kiinni?


No aika hyvin tuo 130 huiput jos vakiolla realistiset huiput on jotain vähä päälle 110km/h.

Ja Jisto sanoi näin sivu taaksepäin: "Mutta ei iske edes 150cc kanssa ja ajossa vakio väleillä on kierroksia parhaillaan 11 000"


Se o jännä ku jossain sanotaan, että rajotin nappaa kiinni 8000-8500 ja joissain ei ota ollenkaan...Olisikohan kiinni vuosimallista tai jostakin?


Juu mrx-topicissa on ollu paljo puhetta siitä, että sytytys ei olisi enään optimaalinen 8000-8500rpm jälkeen, josta johtuisi tehohävikki korkeimmilla kierroksilla.<--- tästä siis johtuu puheet siitä, että rajotin olisi 8000-8500rpm!
Ja niinku vaihe sanoi niin yamahan vakiomotilla rajotin todella alkaa pätkimään sytytystä siinä 11k:n seutuvilla. Harvoin tuo viisari tuonne 11 000 rpm mun riejussa tuntu menevän. :D