No onkos mitään, joka auttaisi tuohon RS2:sen tehottomuuteen?
Nightshot kirjoitti:-jute kirjoitti:no mä veikkaisin että ei saata olla katteet. (mutta tarkistan kumminkin) ku mun vanhassa mopossa kuulu samanlainen ääni mutta se jäi arvoitukseksi että mistä ääni on kotoisin että jos joku osaavampi henkilö kuin minä osaisi kertoa mistä ääni tulee.
Riejujen ominais ääniä
-RL- kirjoitti:Jisto kirjoitti:ilman putsaria avarrettu 26mm kaasari ja änkän vaihtanu+15 piikkine eturatas
Ja vain 130 huiput? Huh huh...Mites kestää? Kiihtyy vissiin ihan mukavasti? Ja ottaakos CDI-boxin rajotin kiinni?
Topler kirjoitti:-RL- kirjoitti:Jisto kirjoitti:ilman putsaria avarrettu 26mm kaasari ja änkän vaihtanu+15 piikkine eturatas
Ja vain 130 huiput? Huh huh...Mites kestää? Kiihtyy vissiin ihan mukavasti? Ja ottaakos CDI-boxin rajotin kiinni?
No aika hyvin tuo 130 huiput jos vakiolla realistiset huiput on jotain vähä päälle 110km/h.
Ja Jisto sanoi näin sivu taaksepäin: "Mutta ei iske edes 150cc kanssa ja ajossa vakio väleillä on kierroksia parhaillaan 11 000"
-RL- kirjoitti:Topler kirjoitti:-RL- kirjoitti:Jisto kirjoitti:ilman putsaria avarrettu 26mm kaasari ja änkän vaihtanu+15 piikkine eturatas
No aika hyvin tuo 130 huiput jos vakiolla realistiset huiput on jotain vähä päälle 110km/h.
Ja Jisto sanoi näin sivu taaksepäin: "Mutta ei iske edes 150cc kanssa ja ajossa vakio väleillä on kierroksia parhaillaan 11 000"
Se o jännä ku jossain sanotaan, että rajotin nappaa kiinni 8000-8500 ja joissain ei ota ollenkaan...Olisikohan kiinni vuosimallista tai jostakin?