KTM 125 Duke

qanttu
Liittynyt:
13.9.2013 1:20
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut qanttu » 4.1.2015 2:42

Onko ketään tehny dukeen kekerautaa jos on niin miten?:D
kickrocks
Liittynyt:
1.12.2014 22:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut kickrocks » 4.1.2015 2:55

Eli miten ton lambda-anturin kanssa? Jos ymmärsin oikeen voi siis laittaa decatin plus vaihtaa änkän? Tai vaihtaa kokoputkistoon ilman että seos laihenee?

Miten ton ilmanputsarin kanssa. Jos sen vaihtaa pitääkö siis säädättää?
jööp
Liittynyt:
2.11.2014 21:40
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut jööp » 4.1.2015 18:14

Jos nopiaa sais vastausta nii löytyyköhän keltään täältä päin tällästä ;)
http://www.ebay.com/itm/Pipewerx-KTM-12 ... 23472e406e
Reismus
Liittynyt:
24.9.2014 22:24
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Reismus » 6.1.2015 15:49

Mites toi db killeri on tarkotus ottaa irti kun mul ei mahtunu tulee ulos se rengas mikä lukihtee sen sinnä sisälle..?

EDIT: renkaan sain ulos mutta siinä on vielä semmonen pieni metallinpala jossa on pieni hitsattu piste, revinkö/hakkaanko vaan poies?

EDIT2: löin hitsatun palan pois ja sain DB-killerin ulos :)
Fres
Liittynyt:
26.4.2012 8:28
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Fres » 19.1.2015 15:57

Nyt kun on tämä ''projektiaika'', niin kysyn muutaman kysymyksen. Tuleeko tuossa R&G tail tidy kilventelineessä mukana se alakate? Sekä onko kenelläkään fuelin pakoputkea dukessa ja onko mitään kokemuksia hiilikuitu teipistä joka kestäisi pakoputkessa lämpöä?
domi78
Pyörä:
Yamaha DT 09
Liittynyt:
8.12.2013 0:49
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut domi78 » 19.1.2015 22:15

Moro.
Kyselisin nyt vähän, että onko noi duket millasia matka ajossa ja onko nissä millasia vikoja? Ku pitäs hankkia kevari ja dukesta oisin kiinnostunu ni mitäs täälä ollaan mieltä? :D
Reismus
Liittynyt:
24.9.2014 22:24
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Reismus » 20.1.2015 14:15

Itellä ainaki toiminu hyvin sinä aikana mitä itellä ollu, Edelline omistaja tosin vaihtanu mittariston. Itellä ainakin onnistuu se matka-ajo ihan hyvin jos nyt ei montaa sataa kilometriä putkeen aja.
RoNiHy
Pyörä:
Suzuki GS 500E -01
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
24.9.2012 17:43
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut RoNiHy » 19.2.2015 17:49

Terve! Tuota noin... Kaverilla oli pakkasilla pyörä ollu kylmässä tallissa ja nyt säiden lauhduttua pyörän alle oli ilmestyny jäähytysnesteestä aikamoinen läikkä. Osaatteko sanoa mitä tartteis nyt huomioida kun koneen irrottaa ja aukasee? (Yzärin konetta laittelin viime keväänä nii jotakin hajua hommaan) Periaatteessa vaa yleisvilkasu että onko mitään vääntyny? Ja miten kannattais nokka kahtoo että ei käy kömmähystä ajotuksessa? :eek:

Ikinä en oo Dukee laittanu, ja nopeen avun toivossa eksyin väärälle palstalle... :s
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut jonicc » 19.2.2015 20:10

Itse lähtisin ekana tarkistamaan jäähdytysnesteen pakkasenkeston. Saa selville että onko koneessa jäätynyt nesteet vai vaan jostain muusta syystä tullut nesteet pihalle, joissakin dukeissahan alkutaipaleella oli jotain ongelmaa että tiputteli nesteitä? Sitten ehkä vesikanavia yms. kattelemaan halkeamien ja muiden varalta jos nesteet ovat jäätyneet.
RoNiHy
Pyörä:
Suzuki GS 500E -01
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
24.9.2012 17:43
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut RoNiHy » 21.2.2015 18:12

Juuh, nyt tutkailtiin enemmän niin näyttää siltä että pyttyyn kiinnittyvä jäähyttimen letku on antanu letkun ja jostain liittimen välistä periks. Nesteet oli vaan valunu tiivistepintaa pitkin sillee että näytti tulleen tiivisteitten ohi... :) Keväämmällä sitten öljyn vaihto varmuuden vuoks.
jullemoro
Liittynyt:
21.12.2013 13:25
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut jullemoro » 5.3.2015 0:07

1. Pitääkö ktm ruisku säätää uudelleen jos asennan k&n ilmansuodattimen, vaikka ruisku on säädetty sebringin takia kertaalleen. :s onko jollain kokemusta k&n suodattimesta, tuoko paremmat imuäänet, kulkeeko paremmin tai vaivattomasti. :lol:

2. Onko kenelläkään kokemusta xenon-ajovaloista? Mistä kannattaa ostaa ja mitä kannattaa ottaa huomioon asentaessa, powerparts maski kiinni. kiitos! :)
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut jonicc » 5.3.2015 12:59

Aina imu- ja pakopuolen muutosten jälkeen on suositeltavaa säädättää ruisku. Vapaamminvirtaava suodatin säädettynä saatta hieman tuoda lisää puhtia koneeseen, mutta siitä voi olla montaa mieltä onko se sen arvoista.
Fres
Liittynyt:
26.4.2012 8:28
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Fres » 9.3.2015 18:32

Harkinnassa tuo fuel exhaustin putki dukeen, joten onko kenelläkään mitään kokemuksia kyseisestä putkesta?
JoonaOskari
Liittynyt:
13.8.2014 18:59
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut JoonaOskari » 31.3.2015 9:03

Mikäs vois dukessa olla?

https://youtu.be/yR1VLaRQ9nY

ja tää alko nyt talven jälkee viime syksynä ei mitään. talven jälkeen
lähti pari kertaa hyvin eikä
mitään palanut, sit yks aamu ei
meinannu lähtee millään käyntiin, vaihettiin tulppa ja akku lähti käyntiin haparoiden. Ja siitä asti tuo valo palanu.
sit tyhjäkäynnillä välillä sammuu ja heittelee tosipaljon et nousee 3000kierrokseen itestään jne.
Thaikuutio
Liittynyt:
13.3.2015 17:54
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Thaikuutio » 3.4.2015 10:14

JoonaOskari kirjoitti:Mikäs vois dukessa olla?

https://youtu.be/yR1VLaRQ9nY

ja tää alko nyt talven jälkee viime syksynä ei mitään. talven jälkeen
lähti pari kertaa hyvin eikä
mitään palanut, sit yks aamu ei
meinannu lähtee millään käyntiin, vaihettiin tulppa ja akku lähti käyntiin haparoiden. Ja siitä asti tuo valo palanu.
sit tyhjäkäynnillä välillä sammuu ja heittelee tosipaljon et nousee 3000kierrokseen itestään jne.


Näyttäs siltä etttä ois tollanen vikakoodi: 23 / 2p/3l -> Ajonopeustunnistin, mittausalueen tai virransaannin ongelma. Mulle ainaki sanottii et noitten ktm rc:n virhekoodit passaa 1:1 duken kans. Niistä voipi lueskella lisää tuolta http://www.motot.net/wiki/KTM_RC_125.