en nyt oikein osaa selittää , virtalukko kyllä toimii. vaihdoin sulakkeen tos niin sen jälkeen rupes temppuileen...
Yaaamaha kirjoitti:Eiköhän ne jarrulevyt ja palatkin kannata ostaa ihan laadukkailta valmistajilta, eikä tyytyä bilteman pilipalituotteisiin. Suhteellisen kuumaksihan se levy tulee jarruttaessa, minkä takia epäilen, että bilteman levy saattaa mennä kieroon, kun taas merkkivalmistajan levy pysyy muuttumattomana. Voihan se myös olla, että levyt ovat aivan yhtä hyviä merkkivalmistajiin verrattuna, mutta itse en riskiä ottaisi.
Takajarrupalathan minulla oli biltemasta ostetut, toimivathan ne hyvin, mutta eivät niin hyvin, että olisin semmoiset etujarruun laittanut.
tunturi97 kirjoitti:Osaisko kukaa sanoo mitä tää vikakoodi tarkoittaa: kaksi pitkää yksi lyhyt
Codemonkey kirjoitti:What is the sequence of engine light flashes ?
do you get 3 flashes of equal length ? or some short, some longer ? (Long flash = 1 second on, 1.5 seconds off) (Short flash = 0.5 seconds on 0.5 seconds off).
The flashes indicate a fault code, where long flashes are the "tens" and short flashes are "units".
eg, to indicate 35, you would get 3 long flashes followed by 5 short ones.
You need this fault code to identify what the problem is, but I'm guessing at engine coolant temperature sensor (hence the ecu taking the safe option of turning on the cooling fan). Engine coolant sensor fault is code 21, so 2 long flashes, one short one.
Hepex kirjoitti:Itse joudun ajelemaan motarilla joka viikko sen 100km.. Vastatuuleen mittarinopeutta n. 95-100kmh, sen takia tulee aina poistullessa yleensä ajeltua esim rekan tai pakettiauton imussa, mennessä taas myötätuuleen / melko tyynellä n. 115 mittariin.
Senkin olen huomannut että WRän mittari heittää aikalailla tasan 10% (55kmh = 50 oikeata, 110kmh = 100 oikeata) ja huippuja pyörällä kelattu imussa joku 122 tms. Pienempää takaratastahan tuo huutaa, matka-ajotkin tulee tehtyä vitosella ellen imussa aja, muuten rupee pikkuhiljaa vauhti tippumaan johonkin 95-100 mittarinopeuteen.
^DeeTee^ kirjoitti:Perhana kun noita weeärrän kolmioita rupesin kääntelemään korotusta varten nii nyt en saa millään niitä 3 ruuvia kaikista läpi. 2 menee mutta aina se kolmas on jotenki hankalasti Mite te ootte saanu? Tarvisko sitä jousta pistää ylemmäks vai mitä? Kun sekin on melko jäykkä.
Aap- kirjoitti:^DeeTee^ kirjoitti:Perhana kun noita weeärrän kolmioita rupesin kääntelemään korotusta varten nii nyt en saa millään niitä 3 ruuvia kaikista läpi. 2 menee mutta aina se kolmas on jotenki hankalasti Mite te ootte saanu? Tarvisko sitä jousta pistää ylemmäks vai mitä? Kun sekin on melko jäykkä.
Kai sulla on takapää ilmassa? On se viimenen vähän hankala mut kyllä sen sinne pitäs mennä.
SMink kirjoitti:Täällääkin on varmasti weeralla keulijoita, niin paljon ootte treenannut sitä? Ite en ole paljon treenaillut, mutta eilen ja tänään on ruvennut onnistumaan vähän. Saan kulmaa tarpeeks, että kakkoselle pääsee ja muutaman kerran oon kolmosellekkin saanut, mutta silloin tippuu heti. On vaan semi kuumottavaa välillä kun kakkosta laittaa silmään koska kulmaa tulee lisää perkeleesti. Pari kertaa meinannu mennä ympärikin
SMink kirjoitti:Hepex kirjoitti:Itse joudun ajelemaan motarilla joka viikko sen 100km.. Vastatuuleen mittarinopeutta n. 95-100kmh, sen takia tulee aina poistullessa yleensä ajeltua esim rekan tai pakettiauton imussa, mennessä taas myötätuuleen / melko tyynellä n. 115 mittariin.
Senkin olen huomannut että WRän mittari heittää aikalailla tasan 10% (55kmh = 50 oikeata, 110kmh = 100 oikeata) ja huippuja pyörällä kelattu imussa joku 122 tms. Pienempää takaratastahan tuo huutaa, matka-ajotkin tulee tehtyä vitosella ellen imussa aja, muuten rupee pikkuhiljaa vauhti tippumaan johonkin 95-100 mittarinopeuteen.
12-48 toimii
Täällääkin on varmasti weeralla keulijoita, niin paljon ootte treenannut sitä? Ite en ole paljon treenaillut, mutta eilen ja tänään on ruvennut onnistumaan vähän. Saan kulmaa tarpeeks, että kakkoselle pääsee ja muutaman kerran oon kolmosellekkin saanut, mutta silloin tippuu heti. On vaan semi kuumottavaa välillä kun kakkosta laittaa silmään koska kulmaa tulee lisää perkeleesti. Pari kertaa meinannu mennä ympärikin