kooteem kirjoitti:oookko tsekannu että kaikki vaihteet pellaa? ja lyöntiä löytyy niinkun ennen vaihtoa?
Juu kaikki toimii ja keula nousee kaasust niinku enneku mut tuntuu ku välejä ois vaihettu mut ei oo ?
kooteem kirjoitti:oookko tsekannu että kaikki vaihteet pellaa? ja lyöntiä löytyy niinkun ennen vaihtoa?
OnniSaljas kirjoitti:kooteem kirjoitti:oookko tsekannu että kaikki vaihteet pellaa? ja lyöntiä löytyy niinkun ennen vaihtoa?
Juu kaikki toimii ja keula nousee kaasust niinku enneku mut tuntuu ku välejä ois vaihettu mut ei oo ?
Pältsi kirjoitti:Mitä pitäs tehä kun kotari vuotaa kytkinnestettä sieltä alapään sylinteristä? Jostain luin että siihen olisi olemassa joku korjaussarja mutta en löytänyt sitä mistään. Jos jollain on ollu sama vika niin kertokaa ihmeessä mitä ootte tehny. Kuvassa se osa minkä kohalta nestettä vuotaa.
öbböbö kirjoitti:Jos kaasarin säädöt on vähän pielessä niin ei siitä tule mitään isoa tehohävikkiä, hädin tuskin edes huomaa tehoissa, pistä ne säädöt sen ohjekirjan taulukon mukaan.
Jos pyörä kiertää normaalisti niin todennäköisesti johtuu kytkimestä, se luistaa.
Tai sitten jos ei kierrä niin ootko kattonu ettei putki tai änkkä oo tukossa?
Oireileeko kytkin vielä jollain muulla tapaa, esimerkiksi jos pistää pyörän käymään, kytkin pohjaan ja vaihde silmään niin lähteekö pyörä liikkumaan eteenpäin?
Kato että kytkinnestesäiliössä on nestettä
Onko koneeseen vaihdettu säännöllisesti oikeaa öljyä?
Onko kytkimeen vaihdettu osia milloin viimeksi, mitkä osat vai kaikki?
Pältsi kirjoitti:Kuinka yleistä on että ei päästetä kotarilla käsittelykokeeseen kun ei kulje muka 90 kmh? Itellä piti olla käsittelykoe tänään ja ei päästetty sillä pyörän rakenteellinen nopeus on kuulema 80 kmh . Onko ollut virkaintoinen virkailija vai onko ihan yleistä kotarin kanssa
laitsku kirjoitti:Mitä vittua Itse ajoin TT kotarilla jossa kahva poikki ja alakauttaset peilit eikä tullu mitää.