-IceBurn- kirjoitti:*Kiittää & kumartaa*
Nykyisellään hieman harvemmin poikkeavana hieno nähdä, että edes Shadow-topic jaksaa porskuttaa ja että vanhat parrat yhä jaksaa jakaa viisauttaan
Anytime
Mietinkin VL-juttua rusnatessani että onkohan Sulla peto vielä tallessa... hienoo että on!
Itelläni, kun Shadow toimittaa "beater"-arkihommissa ja kesäreissuilla virkansa niin hyvin, ei ole aikomusta eikä järkeäkään luopua siitä enää. Ranskalaisvoorumin pääjehu on omallaan keränny jo 93tkm ilman perusremppaa, siinäpä haaste että samaanhan täytyy minunkin pystyä omallani... tällä ajotahdilla se tapahtuu tosin aikaisintaan kesällä 2019
Ainakin mun puolesta kyl sopii, kun täällä mototissa enää Shadow-topikissa on elämää, että muutkin 125-kustomistit löytäis kodin täältä. Piikkikustomien "survival rate" on kuitenkin parempi ku muunmallisilla kevareilla, kai niitä liikkuu edelleen vaikkei täällä enää omia topikkeja olekaan...
Jämijärvi? Njääh. Mä oon wanhana setänä muuttunu jo ihan sokeriseks
On ollu niin surkea "kesä" etten ole Shadowlla viitsiny lähteä minnekään reissailemaan eli nykykeleillä ehdoin tahdoin kastumaan, olisko ees 500km kertyny toistaiseks tällä ajokaudella.
E: Keräilin Wikiin tosiaan taannoin jotain perustietoja Rebelistä ja Intikasta, joihin sais kernaasti lisäillä asiantuntevampaa juttua. Jammun XV/XVS:n ja ehkä muitakin voisin joutessani yrittää lisäillä, vaikka vaan jotta vanhan kustomin ostoa harkitseville olis paikka mistä löytää materiaalia jos/kun pyörä tarttis kunnostusta palatakseen liikenteeseen, ja kaikki paperit on hävöksissä niinku tuppaa käymään. Tää mototin tietopankki on mun mielestä ihan loistava keksintö minne voi kerätä netistä nyt vielä helposti löytyvää valtavaa tietämysmäärää tiiviisti yhteen paikkaan - parin vuoden päästä tällainen tieto voi olla kadoksissa tai hautautunu tuhansiin eri paikkoihin mistä kukaan ei enää viitsi kaivaa sitä esiin. Tai jos ajattelee et pyörä tarttis kesken reissun hoivaa niin paja kuin paja pystyy auttamaan kunhan tarvittavat säätöarvot ym. tiedot saa vaik älypuhelimella haettua Wikistä.