Otin tänään putken irti niin samalla huomasin niin lohkossa oli sellainen puolikaaren muotoinen reikä, aika lailla keskellä lohkoa. Onko muillakin vai mikähän reikä tuo on olevinaan?
Jeees, ite tuli hommattua -05 GPR. Tutkiessani pärrää paremmin huomasin että jäähdytysneste oli päässyt niin vähiin että paisuntasäiliö oli ihan tyhjä. Tämän johdosta, käyttääks pyörä punasta vai vihreetä jäähdytysnestettä?
Miten tuon ilmanputsarin kopan saa oikein irti kokonaan kun toinen rungon putkista ottaa siihen putsarin putkiosaan kiinni eikä sitä kehtais ihan voimallakaan repiä sieltä irti.
Juhoqqeli
Pyörä:
Peugeot xps-05 (EX), Derbi gpr125- 05, saab 96l -77
Voisko joku tätä jäähdytysneste asiaa vilkasta omasta härvelistään, ois kiva saada pyärä käyttökuntoon. Vihreetä vai punasta? Vihreetä noin oletusarvosesti joo kyllä, mut ny ku vettä tulee ni ei voi olla liian varma.
Juhoqqeli kirjoitti:Älä perkele ala repimään sitä ;D Sun pitää ottaa ensiks takahäkki helvettiin, sitten se lähtee "liuttamalla".
kiitos tiedosta osaisko joku vielä sanoa että miten ilmanputsarin kuri lähtee helpoiten irti, yritin puukolla vaikka miten vääntää mut ei meinaa irrota
Mistä tähän pyörään saa kaasuttimen osia ? Kun ovat easypartsilla niin kalliita, lähinnä kohokammion tiiviste hakusessa. Ja kannattaako tyhjäkäyntisuutin vaihtaa isommaks jos on TT+giannelli ?
Jees mut mites tossa pystyy säätää tangon kulmaa tai vaihdepolkimen kulmaa? Kun itellä ainaki kaasu hirttää jos tanko on liian edessä, liian lyhyt kaasuvaijeri? Ja sit se vaihdepolin, koitin säätää sitä palikkaa boorissa mutta sit ei mee enää vaihteet silmään alaspäin vaihdettaessa.
Dodii. Laitoin pyörää jäähytin nesteet sisälle ja aloin käyttää pyörää. Pari minuutti siinä se kävi ja keräs aivan tolkuttomat paineet järjestelmää ja alko puskea nesteitä ulos jäähäreitte paisuntasäiliöstä. Neste tuli korkin ja säiliön kierteiden välistä. Missä vika? oisko kannentiiviste entinen?
Joo ei tääl foorumilla oo muuta ku pelkkiä kysymyksiä, ja vastauksia ei lähes ollenkaan. Jos vaan joku vois sanoo että pitääkö GPR:ssä vaihtaa tk suutin ja neula silloin kun pyörä on TT? Ongelmana siis se, että kun kaasun kääntää nopeasti pohjaan alakierroksilta niin kone booaa ennenkuin lähtee kiertämään, suutin on kokoa 290 ja neula rikkaimmassa asennossa. Ja vireinä TT+Giannelli. Auttais jos voisitte edes kertoa millä säädöillä omat pyöränne toimii, sais ees suuntaa antavaa tietoa.
Jaa no miksiköhän täällä ei ole ku kysymyksiä... Ei mulla ainakaan kiinnosta kirjotella tuntikaupalla kaasarin säätöohjeita jokaselle erikseen. Mm. tietopankista löytyy ohjeet kaasarin säätöön.
Onko jojjella jäähärinesteiden kierto kaasarissa poistettu?