Katkes tyhjäkäynti suuttimesta toinen puolisko niin tuota suutinta ei nyt saa yhtään mitenkään irti, jotenkin jumahtanu aivan täysiä kiinni. Pittääkö ostaa kokonaan uus kaasari vai mitenkä? Mistähän semmoisen löytäisi?
Noni noni tuli keulittua sit ilman jarrua ja ylihän se loppujenlopuksmeni kun toissapäivänä tippu toinen jarrupala kun ei siinä enää rautapintaakaan paljon jäljellä ollut...joten kertokaas joku et mistäs sais takajarrupalat uudet ja jarrulenyn kans Samal kysyisin et istuuko rieju mrt 2010 sm takahäkki tohon 2010 marathonii ku seki on ny niin soikeena et uutta tarvis
tontsa626 kirjoitti:Katkes tyhjäkäynti suuttimesta toinen puolisko niin tuota suutinta ei nyt saa yhtään mitenkään irti, jotenkin jumahtanu aivan täysiä kiinni. Pittääkö ostaa kokonaan uus kaasari vai mitenkä? Mistähän semmoisen löytäisi?
Kokeile porata suuttimeen vähän isompi reikä ja naputtele sinne reikään pieni Torx-kärki. Lämmität kaasaria föönillä tai kuumailmapuhaltimella ja kierrät varovasti suuttimen irti. Vastaavalla keinolla on monet pultit irroitettu reiästään.
Hurjat kiitokset Arska! T-6 Torxin naputin vasaralla tuonne reikään nii sai sitten irti pyörittämällä! Mutta tuosta en tiiä saako enään toimintakelpoista kaasaria kun on suuttimen ympäriltä kulunu niin paljon tuo, mutta eikait sen pitäisi vaikuttaa asiaan? http://i.imgur.com/fGQiEvu.jpg
Putken repäsin irti niin tuli muuten jotain bensa öljy seosta varmaan 2dl sieltä Ei hyväneaika mitähän ihmettä?
Käynnistin parin viikon seisomisen jälkeen, oikeelta puolelta katteen alta tuli jotain savua ja nyt kun koittaa käynnistää niin virrat menee pois eikä starttimoottori pyöri yhtään, missä vika ?
Eikös näissäkin putki tule oikealta, joten tämä savu on saattanut olla vaan kondensaatiovettä putkessa joka sitten käynnistyksessä höyrystyy. Tuo käynnistämisongelma viittaa vähän siihen että akku ois tyhjänä. Mittaa virta akusta ja koita vaikka lataa. Tai sitten työntäen käyntiin.
Akku kyllä on vähän kuoliossa, mutta ei lähe siltikään käyntiin kun on täynnä. Tilasin Stormilta uudet suuttimet, joita linkkailtiin aiemmin täällä ketjussa. Tuo tyhjäkäyntisuutin on ihmeellisesti melkein puolet pienempi kuin alkuperäinen suutin, onkos siitä haittaa? Pittää näillä näkymin huoltoon raahata, kun ei itellä oo mahollisuuksia laittaa.
Kertokaapa voisko maratoonin kova bensankulutus johtua tukossa olevasta ilmanputsarista? Kävin äsken tankilla ja oli vienyt 5 litraa 60km kokoonapanona on siis kurit pois ja scalvini sekä 42 tyhjäkäynti ja 135 pääsuutin. Röpöttää lämpimänä alakierroksilla ja yläkierroksilta puuttuu osittain vedot, mutta kylmänä toimii todella hyvin. Huippuja ottaa n. 105 Niin ja mistäköhän löytäis sopivan paperisen ilmaputsarin?
Ensiavuksi vaikka puhaltelet putsaria puhtaaksi sisäpuolelta ulospäin paineilmalla jos mahdollista. Putsaria maahantuojalta, tai en tiedä jos esim stormilla tms myydään riejun putsareita.