moro. olisi dukessa tämmänen ongelma kun lähdin kylältä kotiinpäin ja silloin mittariin ilmestyi teksti "Low battery". noh pääsin siinä sitten meilkein kotiin asti mutta juuri ennen tiehaaraa duke alkoi hyytymään ja kun koitin uudelleen käynnistää niin startti ei inahdakkaan. tänään sitten latasin akun ja se pitää varausta joten ongelma tuskin on siinä. kun laittaa virrat päälle kaikki toimii niinkun pitäsikin mutta mittarissa vilkkuu engine valo tahtiin 2 pitkää ja 4 lyhyttä joka mototnetin tietopankin ktm rcssä ainakin tarkoittaa "2p/4l -> Systeemijännite, liian matala/korkea tai epäjohdonmukainen arvo" (rcssä ja dukessa sama kone joten ajattelin että koodikin olisi kun duken omia ei löydy) ja olisi kiva päästä ajelemaan kun näin kiva kelikin. kiitos jo etukäteen.
Onko kenelläkään kokemuksia sebringin asennuksesta dukeen, koska yhdessä vaiheessa pyydetään poraamalla suurentamaan reikä, johon pitäisi saada ruuvi kiinnitettyä? Ruuvihan ei mene kiinni, kun ei ole jenkoja reiässä...
Ihan miten ite tykkäät, killeri kiinni kuulostaa aika mopolta ja ilman kuulostaa lähes järkyttävältä. Ajaessa ilman killeriä ei ole edes paha mutta kuunteleppa kun joku muu ajaa sillä
Myydään purettuna 2kpl Rotax 122 moottoreita! Kysy lisää yksityisviestillä!
Joko näitä 160cc dukeja löytyy? Itsellä viime kesänä rakennettu -11 vuosmallin dukessa tämä athenan big bore kitti. Silloin ei vielä suomesta saanut joten athenan sivuilta oliskohan saksasta tullut. Vääntöjä huomattavasti enemmän. Uusi putki pitäisi ostaa niin alkaisi pyörä olee tikissä.
Soitin yhestä dukesta ja myyjä meinas että vähän aikaa sitten mittari alkanut sekoilemaan. Kuulemma joskus näyttää vain jäähdytysnesteen lämpötilan ja polttoaineen määrän ja muuten pimeänä ja joskus toimii normaalisti. Onko yleinen ongelma dukeissa ja paljonkohan tuon korjautus kustantaa? Täytyy vielä ktm-huollosta kysäistä mutta jos joku sattuu tietämään ni saa toki kertoa.
Ostetaan smotot husseen! Pistä viestiä jos sattuu löytymään
Veikkaisin mittaria tai johtosarjaa. Sellaista legendaa joskus kuulin että vanhemmissa johtosarja oli vähän lyhyt ja saattoi alkaa tuolla lailla oireilemaan.
Esimerkiksi 2013 ABS malliin näyttäisi mittaristo olevan Suomesta noin 360€ ja johtosarja noin 430€. Noita hintoja voi itsekkin katsella KTM spare parts finderilla.
Myydään purettuna 2kpl Rotax 122 moottoreita! Kysy lisää yksityisviestillä!
Millasia kokemuksia porukalla on tosta K&N ilmansuodatimesta? jossain ovat puhuneet että sais hieman lisäpotkua mutta huomaako eroa oikeasti? Olisko jotain muita konsteja millä sais hieman lisää tehoja irti?