Minkkan kirjoitti:Napista vaan käyntiin ja menoks....
Joo, toi koukuttaa
Varusteet, kuskin mitat ja matkatavaran lisäpaino vaikuttaa yllättävän vähän Varjon kulkuun, eikä edes km-lukemalla tunnu olevan suurta väliä mitä nyt oon 8 kesää tehny havaintoja. Ehkä siihen kulun pikku vajaukseen löytyy muu syy? Shadowssakin huippunopeus on yhtäkun tehon/vastusten tasapainotila, eli jos huippua puuttuu pitää hakea ratkaisua molemmista päistä. Aika pikkujutut maksaa 1-2km/t per vika, mut ongelma on että nää summautuu isoks hävikiks, mikä sitten kertaantuu koneen lattarintaisuuden takia. Jos et pääse tuhdisti tehokierrosalueelle (mulla 120 mittari-km/t on 11.000/min) jokainen mäki tai tuulen puuska alkaa pudottaa koneen "nokalta"... se alkaa risoa, bigtime. Toi Wiki-juttu on aika kamalaa jaarittelua, mutta oon yrittäny kerätä sinne paljo kokemustietoa pikkujutuista joilla Varjon saa kulkemaan ihan ookoo. Se ei nimittäin oikeesti ole (A1-nelariks) niin lussu kuin moni lulee
Saatan tulla MM-rallia katsomaan, riippuen jos ei ole ihan kauhee keli. Vois katsoa lähempänä jos vaikka tapais ja koeajais Varjoja vertailun vuoks vastakkain: nopeusmittarihan valehtelee lähes yhtä paljon ku poliitikko, mut jos virhe on sulla kalibroitu pois ni 110 km/t aitoa on hyvä. Harmi kun en varmaan ehdi vielä vaihtaa svingiä ja iskareita, et vois vertailla ajettavuusmuutoksiakin.